زارعی:

نباید اقتصاد کشور را معطل مذاکره با اروپا کنیم

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از توان داخل در حوزه مسائل اقتصادی گفت: اقتصاد کشور را نباید به مذاکره با اروپایی‌ها معطل گذاشت و باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که نتیجه این مذاکرات تنها از دست دادن زمان و درنهایت تنها نتیجه‌ای که برای ما حاصل می‌شود باخت خواهد بود.
کد خبر: ۲۹۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ - 02June 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با تاکید بر لزوم عدم اعتماد و اتکا به طرف غربی در ادامه مذاکرات برجام، اظهار داشت: آزموده را آزمودن خطا است و این یک تجربه تلخی است که ما در اعتماد به کشورهای غربی در امور عمومی کشورمان و از جمله در حوزه اقتصاد داشته‌ایم.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام افزود: این که ما اقتصاد کشورمان را به اروپایی‌ها و وعده‌های آنها گره بزنیم زمان را از دست خواهیم داد و خسارات بیشتری به حوزه اقتصاد کشورمان وارد خواهد شد و نتیجه این مذاکرات چیزی جز باخت برای ما نخواهد بود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از توان داخلی، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های داخلی ما در مسائل اقتصادی ما باید تمام توانمان را برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بالقوه داخل کشور به کار گیریم.

زارعی اظهار داشت: اینکه ما خودمان را معطل وعده‌های اروپایی‌ها کنیم و زمان را از دست خواهیم داد و عقب خواهیم افتاد و از سوی دیگر در مذاکره با اروپایی‌ها باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که اروپا در برابر آمریکا منفعل است و در مقابل آمریکا نمی‌ایستد.

وی در پایان گفت: اقتصاد ما حتی این پتانسیل را دارد که حتی بر اقتصاد کشورهای دیگر نیز تاثیر بگذارد و لازم است تا با تکیه بر توان داخلی و بهر‌ه‌گیری از ظرفیت‌ها و استعدادها شرایط اقتصادی کشور را بهبود ببخشیم و آن را ارتقا بخشیم.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار