حماسه آفرینی مردم نوشهر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان

مردم انقلابی شهرستان نوشهر با حضور حماسه‌گونه خود در راهپیمایی «روز جهانی قدس»، صحنه‌های باشکوهی از عشق و حماسه را رقم زدند.
کد خبر: ۲۹۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ - 08June 2018

حماسه آفرینی مردم نوشهر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، در آخرین روز از ماه مبارک رمضان که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری شده است، مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان «نوشهر» با حضور عاشقانه خود، در راهپیمایی این روز، حماسه‌ای باشکوه خلق کردند.

مردم ولایت‌مدار این شهرستان همانند دیگر شهر‌های استان مازندران، با در دست داشتن پلاکارد‌هایی که تصویر قدس شریف در آن خودنمایی می‌کرد، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمدند تا ثابت کنند هم‌پیمان با امام شهیدان، قدس شریف را تنها نخواهند گذاشت.

خاطرنشان می‌شود، راهپیمایی باشکوه مردم نوشهر ساعت ۱۱ صبح از مقابل مسجد جامع به سمت خیابان شهید عمادالدین کریمی، میدان همافران، خیابان ۱۵ خرداد، میدان آزادی، خیابان انقلاب، خیابان شهید کریمی تا مصلی نمازجمعه این شهرستان برگزار شد.

امروز مردم این شهرستان خیابان به خیابان فریاد «الله اکبر»، «مرگ‌بر اسرائیل» و «مرگ‌بر آمریکا» سر دادند و به دنیا ثابت کردند که ایران همچنان در دفاع از مظلومین و ستمدیدگان فلسطین در خط اول ایستاده است و نخواهد گذاشت قدس برای لحظه‌ای تنها بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها