نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

نامگذاری «روز جهانی قدس» از الهامات ملی امام (ره) است

آیت الله «علی معلمی» گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به روز قدس از الهامات ملی است که به دل پاک امام راحل نشست چرا که ایشان قبل از وارد شدن به عرصه جهاد با نفس عماره خود جهاد کردند و اثر نفسش در جان رسوخ می‌کرد.
کد خبر: ۲۹۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ - 08June 2018
نامگذاری «روز جهانی قدس» از الهامات ملی امام (ره) است به گزارش دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائمشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه روز جهانی قدس روز ابراز حیات است، اظهار داشت: استکبار جهانی در حقیقت تصمیم محو امت اسلام را داشت که غده سرطانی به نام صهیونیست را کاشت.  
 
وی افزود: پنجاه سال قبل امام راحل فریاد انزجار از این رژیم  را برآورده بودند و این فریاد در کل جهان اسلام موج ایجاد کرد و مردم با حضورشان در راهپیمایی امروز نمونه‌ای از این موج را به نمایش گذاشتند.
 
امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: اگر مسلمانی صدای ناله مسلمانی را بشنود و به یاری آن ستمدیده نشتابد مسلمان نیست و روز قدس، روز هم‌صدایی و همراهی با مردم مظلوم فلسطین است و اهل قبله باید برای نخستین قبله مسلمانان احساس مسؤولیت کنند.
 
معلمی با بیان اینکه  وقتی گوشه‌ای از جنایات دلخراش اسرائیل را از تلویزیون می‌بینیم خدا می‌داند که آدم آنقدر آزرده می‌شود که آرزوی مرگ می‌کند، اظهار کرد: بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک گوهرند؛ چه رسد به یک ملت و یک مذهب، یک دین و قبله و همین فریاد و اجتماع، نوعی حمایت از مظلومان و اظهار تنفر از ظالمان  است.
 
وی ادامه داد: آمریکا به تعبیر رهبری دست چدنی دارد و دستکش مخملی روی این دست چدنی کشیده‌ است. رفته رفته که می‌گذرد بیانات امام راحل و پیش‌بینی رهبری بیشتر مشخص می‌شود و می‌بینیم آمریکا چگونه دست چدنی خود را بدون مخمل نمایان ساخت.
 
امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه چهار سال فرصت این ملت برای مذاکره گرفته شد ولی برجامی که شورای امنیت امضا کرد نتیجه‌ای در بر نداشت و آمریکا به‌راحتی آن را فسخ کرد، اظهار کرد: آمریکا هوای بازگشت به ایران را مشابه قبل از بهمن 57 دارد و باید بداند که این ملت با حضور و اراده‌شان سبب می‌شوند تا آمریکا این آرزو را به گور ببرند و برای دفاع از نظام تا پای جان ایستاده‌اند.
 
معلمی افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به روز قدس از الهامات ملی است که به دل پاک امام راحل نشست چرا که ایشان قبل از وارد شدن به عرصه جهاد با نفس عماره خود جهاد کردند و اثر نفسش در جان رسوخ می‌کرد.
 
وی در پایان گفت: قدرت جذب امام الهی و هدیه خداوند بود چراکه در راه خدا جهاد نفس کرد و این نام‌گذاری برای دستیابی به هدف بزرگ یعنی محو رژیم صهیونیستی است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها