نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ملت ایران از توطئه ها و تهدیدهای برجامی و غیر برجامی هراس ندارد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم با زبان های روزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تا به دشمنان بگویند که تا آخرین نفس پشتیبان رهبر خود بوده و از تهدیدهای برجامی و غیربرجامی هراسی ندارند.
کد خبر: ۲۹۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ - 08June 2018

ملت ایران از توطئه ها و تهدیدهای برجامی و غیر برجامی هراس نداردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه اراک با اشاره به مهم ترین پیام راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امروز تمامی آحاد ملت با حضور خود در این راهپیمایی به دشنان اثبات کردند که همواره لبیک گوی ندای رهبری هستند.

وی افزود: رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل بداند که جبهه مقاومت اسلامی و حق خواهی ملت های آزاده به دنبال باز پس گیری سرزمین های اشغال شده هستند که به زودی این حق تحقق پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: حق با فلسطینیان است و به زودی غده سرطانی اسرائیل نابود خواهد شد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به موضوع قدس گفت:  مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی در روز جهانی قدس بار دیگر اعلام کردند که دفاع از اسلام مهمترین اولویت آنان است و از قدس شریف که پاره تن اسلام است تا پای جان حمایت خواهند کرد.

وی ادامه داد: افرادی که به دنبال القای جنگ روانی، اقتصادی و سیاسی در دنیای اسلام هستند باید بدانند که مسلمانان سرمایه ایثار و شهادت را دارند و به آن افتخار می کنند و خدا وعده پیروزی حق را داده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد:ایران اسلامی سرمایه و پشتوانه بزرگ مردمی را دارد و هیچ دشمنی نمی تواند به آن گزندی برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار