احمدعلی مقدم:

ناکثین کسانی هستند که مطامع دنیوی را به همه چیز ترجیح دادند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان گفت: رهبر انقلاب ناکثین را همان بیعت‌شکنانی که مطامع دنیوی را به همه‌چیز ترجیح دادند و در مقابل نظام ایستادند، دانستند و مارقین را با عنوان ناآگاهان نام بردند که هیچ‌گاه موقعیت کشور، انقلاب و ملت ایران را درک نکردند و نفهمیدند و به تعبیری دشمن‌شناس نبودند.
کد خبر: ۲۹۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ - 09June 2018

احمدعلی مقدم دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان در گفت‌وگویی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم امام خمینی (ره) که به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) بیان شد، اظهار داشت: این سخنان حاوی مطالب اخلاقی، آموزنده و درعین‌حال توصیه‌ و درس‌های مهم و تذکر و درنهایت دستورالعمل بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان افزود: ایشان در ابتدا فرمودند ایمان و اعتقاد قلبی مایه آرامش، اطمینان و سکینه قلبی است زیرا باید ایمان راسخ به نصرت و وعده الهی داشته باشیم و بحمدالله بسیاری از آرزوهای امام راحل (ره) محقق شده است و به اذن الهی آرزوهای دیگر امام راحل (ره) تحقق پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بخشی دیگر از سخنان خود در مورد برخورد شجاعانه و فعال با دشمن فرمودند: «حرکاتی که از اکنون از دشمن مشاهده می‌کنید نشانه اقتدار آن‌ها نیست بلکه نشانه دستپاچگی، آشفتگی و عصبی بودن آن‌ها است و علت آن‌هم عظمت، پیشرفت جمهوری اسلامی و ایستادگی ملت ایران است که آن‌ها را عصبی کرده و فرمودند:«آن‌ها از قدرت حرکت علمی و فناوری متخصصان و دانشمندان ما عصبی و خشمگین هستند.

مقدم تصریح کرد: معظم له دشمنان زمان حضرت علی ابن‌ابیطالب (ع) یعنی قاسطین، ناکثین و مارقین را با دشمنان حضرت امام (ره) و جمهوری اسلامی مقایسه‌ کردند و قاسطین را آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و وابستگانشان دانستند که با اصل نظام، حکومت جمهوری اسلامی مخالف بوده و هستند.

این فعال سیاسی عنوان داشت: ایشان ناکثین را همان بیعت‌شکنانی که مطامع دنیوی را به همه‌چیز ترجیح دادند و در مقابل نظام ایستادند دانستند و مارقین را با عنوان ناآگاهان نام بردند که هیچ‌گاه موقعیت کشور، انقلاب و ملت ایران را درک نکردند و نفهمیدند و به تعبیری دشمن‌شناس نبودند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: معظم له بابیان اینکه این دشمنان خاص زمان امام راحل (ره) نبودند و امروز هم همین سه گروه با شیوه، شکل و روش دیگری در مقابل نظام اسلامی و میراث بزرگ امام (ره) یعنی جمهوری اسلامی صف‌آرائی کرده‌اند و به مسئولان توصیه کردند مراقب باشید دشمن درصدد است که ما از نقاط قوت خود صرف‌نظر کنیم و از عناصر اقتدار ملی خودمان دست‌برداریم تا دشمن راحت بتواند بر کشور، ملت و آینده ما مسلط شود که خوشبختانه ملت در این چهل سال انقلاب ترفندهای آن‌ها را فهمیده و در مقابل این حرکت ایستاده‌اند.

این فعال سیاسی بیان کرد: ایشان توصیه‌ای هم به ملت شریف داشتند که مراقب نفوذ دشمن باشید که از مطالبات شما سوءاستفاده نکند زیرا دشمن در جمع شما نفوذ و حرکت آرامتان را به حرکت ضد امنیتی و آشوبگرایانه تبدیل می‌کند لذا مردم باید هوشیار باشند و این هوشیاری خود را حفظ کنند تا فریب نفوذی‌ها را نخورند زیرا دشمنان دنبال فتنه جدیدی هستند و مردم باید هوشیار باشند و نفوذی‌ها را شناسایی کنند زیرا فتنه از نفوذ به وجود می‌آید.

مقدم مطرح کرد: توصیه‌هایی که حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای در این سخنرانی خود به مسئولان کشور دادند اولویت‌بندی مسائل کشور و اعتماد به توانائی‌های مردم به‌ویژه جوانان غیور و بها دادن به آن‌ها بود و از طرفی فرمودند به دشمن کاملاً بی‌اعتماد باشید و از هیجان‌زدگی پرهیز و تکیه‌بر محاسبات عقلانی کنید و فرمودند مسائل کشور را اولویت‌بندی کنید و بر آن‌ها تمرکز داشته باشید و وارد حواشی نشوید که از کار اصلی بازمی‌مانید.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان ادامه داد: حضرت آقا فرمودند ما قدرت موشکی اول منطقه هستیم موشک مایه امنیت و نقطه قوت است عده‌ای که در داخل با دشمن هم‌صدا می‌شوند و می‌گویند قدرت موشکی چه فایده‌ای دارد آنان دشمن‌شناس و آگاه نیستند و یا ضعف تحلیل و ایمان‌دارند و اگر آگاهانه هم‌صدائی با دشمنان دارند این افراد در فضائی که ستون پنجم در داخل کشور به وجود می‌آورد ایفای نقش می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: آن‌ها نمی‌فهمند که همین حضور و نفوذ منطقه‌ای ایران به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت کشور مانع از جنگ است این فرمایش حضرت آقا که فرمودند یک موشک بزنید ده تا خواهید خورد یک استراتژی تهاجمی متقابل در برابر گفتمان جنگ‌طلبانه ترامپ است و این فرمایش مقتدرانه رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی کل قوا موجب شد تمام استراتژی‌های آن‌ها را برهم بخورد.

این کارشناس سیاسی عنوان داشت: دستور حضرت آقا برای ادامه فعالیت‌های هسته‌ای در چارچوب برجام تمام محاسبات آمریکائی‌ها را به هم‌ریخت و از طرفی با این دستور کمک بزرگی به پیشرفت مذاکرات با اروپائی‌ها خواهد شد و از طرفی موجب می‌شود که مذاکرات به سمتی پیش برود که نتیجه‌بخش باشد و یا سریعاً تکلیف ما با آن‌ها مشخص شود.

وی تصریح کرد: عده‌ای در داخل به‌دروغ تبلیغ می‌کنند که اگر این مذاکرات برجام به ثمر نرسد و غنی‌سازی از سر گرفته شود جنگ خواهد شد اما حضرت آقا فرمودند این دروغ است زیرا آمریکا در وضعیتی نیست که قادر باشد وارد جنگ شود این کشور خود دچار فروپاشی از درون است و وضعیت کشورش ازنظر اقتصادی در بدترین وضعیت قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار