مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان:

پخش ۹۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع «زکات» در لرستان

«محمد بازوند» گفت: ۹۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع زکات، طی سال گذشته از مرکز صدا و سیمای لرستان پخش شده است.
کد خبر: ۲۹۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 09June 2018

پخش ۹۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیون با موضوع زکاتبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «محمد بازوند» مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، امروز (شنبه) در شورای زکات استان، در سخنانی با اشاره به فعالیت کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی این شورا در استان، اظهار داشت: در این کمیته دستگاه‌های مختلف اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و نیز فرهنگ و ارشاد اسلامی عضو هستند.

وی با اشاره به پخش ۹۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع زکات طی سال گذشته، عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی با عنوان «به سوی معبود»، «زکات»، «ناز و نیاز»، «مهربانی»، جلسات تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و «محراب عشق» با موضوع زکات در صدا و سیمای مرکز لرستان پخش شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان همچنین از پخش ۲۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی طی امسال با موضوع زکات خبر داد و تصریح کرد: یکی از اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی شورای زکات، اداره‌کل تبلیغات اسلامی بود که اقدامات و برنامه‌های مطلوبی را در این زمینه انجام داده است.

بازوند با اشاره به اعزام مبلغ از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در قالب طرح هجرت به روستا‌های مختلف استان، بیان داشت: اعزام ۲ هزار مبلغ در طول سال و اعزام ۵۰ روحانی افتخاری به روستا‌ها برای تبلیغ امر زکات، از جمله اقدامات تبلیغات اسلامی لرستان بوده است.

وی همچنین تبلیغ امر زکات از سوی هیئت امنای مساجد، چاپ برشور، نشریات و اطلاع‌رسانی در فضای مجازی در رابطه زکات را از اقدامات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برشمرد و گفت: اعزام روحانی به امامزاده‌ها برای تبلیغ و ترویج امر زکات از سوی اوقاف و امور خیریه، از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها