نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

باید با اسناد تبیین کنیم که بعد از انقلاب چه شده‌ایم

حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» گفت: مراد این نیست که شعار بدهیم، بلکه کار علمی و عادلانه‌ای بشود که هیچ‌کس نتواند در مقابل آن حرفی برای گفتن داشته باشد و کاملاً با اسناد مشخص شود که قبل از انقلاب چه بودیم و الان چه شده‌ایم.
کد خبر: ۲۹۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ - 11June 2018

فرق بین نظام و دولت و مردم تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نشست با جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با یبان این‌که دنیای استکبار برای کمرنگ کردن انقلاب اسلامی تلاش می‌کند، اظهار داشت: مستکبران می‌خواهند با سیاه‌نمایی‌ در فضای مجازی، تحریم‌ها و فشار‌ها، انقلاب را از اذهان عمومی حذف کنند.

وی افزود: متقابلاً ایجاب می‌کند که ما تا آن‌جا که می‌توانیم دستاورد‌های انقلاب را پررنگ کنیم تا اذهان عمومی کاملاً بیدار و هوشیار شود و تفاوت‌های پیشرفت‌هایی که نظام اسلامی در منطقه و داخل کشور ایجاد کرده است، همواره در ذهن مردم باشد.

حجت‌الاسلام عبادی گفت: اگر در سال ۵۷ خداوند تقدیر نفرموده بود و انقلاب صورت نمی‌گرفت، با انفجار اطلاعاتی که امروز با آن مواجه هستیم، دیگر نه دین معنی داشت و نه ناموس.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: روزی که اعراب با اسرائیل جنگ ۶ روزه داشتند، دولت ایران طرف اسرائیل بود و صهیونیست‌ها مسجدالاقصی را با بنزین ایران آتش زدند.

وی با بیان این‌که انقلاب آمد و به تعبیری امام خمینی (ره) معجزه کرد، گفت: در چهلمین سال انقلاب باید خیلی روشنگری شود که همه بدانند انقلاب چه کرد و ما چه کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با اشاره به جمله‌ای از امام خمینی (ره) مبنی بر این‌که «نگویید انقلاب برای ما چه کرد، بگویید ما برای انقلاب چه‌ کرده‌ایم»، خاطرنشان کرد: کار‌های معجزه‌آسای انقلاب چه در داخل و چه در منطقه و چه پیشرفت‌هایی که از برکت انقلاب داشتیم نیازمند توصیف است، همچنین ناکارآمدی‌ها را باید در ظرف این مدت برای مردم تجزیه‌ و تحلیل کرد و فرق بین نظام، دولت، مردم و مسئولیت‌هایی که هرکدام دارند و درصد‌هایی که عمل شده را بیان کرد.

امام جمعه بیرجند تأکید کرد: مراد این نیست که شعار بدهیم، بلکه کار علمی و عادلانه‌ای بشود که هیچ‌کس نتواند در مقابل آن حرفی برای گفتن داشته باشد و کاملاً با اسناد مشخص شود که قبل از انقلاب چه بودیم و الان چه شده‌ایم.

وی مطرح کرد: باید با نظارت‌های دقیق بتوانیم اطلاع‌رسانی را در پیش چشم مردم قرار دهیم که هم مردم امیدوار شوند و هم کارآمدی نظام و ناکارآمدی دیگران مشخص شود.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: باید ۲۲ بهمن جشن اندیشه و فکر بگیریم، تنها شعار و راهپیمایی نباشد و از امروز باید به فکر چنین برنامه‌ای باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار