وقتی ستاره تیم ملی به خاطر پست انسان‌دوستانه‌اش در جام جهانی تحریم می‌شود

برخی مدعیان آزادی به خاطر پستی که مهدی طارمی یک سال پیش علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به اشتراک گذاشته بود، خواستار تحریم وی در جام جهانی شدند.
کد خبر: ۲۹۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ - 17June 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، رژیم کودک‌کش صهیونیستی چند دهه است که سرزمین فلسطینی‌ها را غصب کرده و به طور مداوم مردم فلسطین را مورد آزار و اذیت جانی و مالی قرار می‌دهند و خانه و کاشانه آنان را تخریب می‌کنند. در کنار همه‌ی این‌ها، صهیونیست‌ها با حملات نظامی مداوم، مردم پیر و جوان و زن و مرد فلسطین را به قتل می‌رسانند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در شهریور سال 94 در یکی از سخنرانی‌های خود درباره‌ی رژیم کودک‌کش صهیونیستی  با اشاره به جعلی بودن این رژیم فرمودند: برخی صهیونیست‌ها گفته‌اند با توجه به نتایج مذاکرات هسته ای، ۲۵ سال از دغدغه ایران آسوده شده‌ایم اما ما به آن‌ها می گوییم شما ۲۵ سال آینده را، اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.

این جمله‌ی رهبر انقلاب یکی از معروف‌ترین و محبو‌ترین جملات ایشان است که در بین مردم بازتاب گسترده‌ای داشته است و در نظرسنجی پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مهم‌ترین جمله‌ی ایشان در سال 94 انتخاب شده است. 

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال الغرافه قطر و بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران که در حال حاضر برای تیم ملی کشورمان هم توپ می‌زند، مرداد ماه سال گذشته جمله‌ی رهبر انقلاب در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی را در صفحه‌ی توییتر خود بازنشر کرد.

طارمی

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار