دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با فرمانده انتظامی استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با فرمانده انتظامی استان دیدار کرد.
کد خبر: ۲۹۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ - 19June 2018

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با فرمانده انتظامی استانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سرهنگ «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در مقر ستاد فرماندهی انتظامی استان، با سردار «کاظم مجتبایی» فرمانده این یگان دیدار کرد.

سردار مجتبایی در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بعنوان نهادی مردمی، خدوم و دارای برکات فراوان بوده و در زمینه حفظ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در سطح کشور در حال فعالیت است.

وی با تاکید بر اینکه ساخت موزه‌های دفاع مقدس در کشور، گام مهم و موثری برای حفظ اسناد و آثار سال‌های حماسه و ایثار و انتقال آن به نسل‌های آینده است، عنوان کرد: همانگونه که تمامی قشر‌های جامعه در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرده‌اند، لذا ضرورت دارد آحاد جامعه در انتقال فرهنگ پویا و ارزشی سال‌های ایثار و شهادت سهیم باشند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: این یگان همچنان که در بحث تامین امنیت جامعه تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد، در روند تجهیز و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قم نیز همراه و همیار اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خواهد بود.

وی با تجلیل از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طی چند سال اخیر یادآور شد: با همت و تلاشی که از سوی دستگاه‌های استان به ویژه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اعمال شده، شاهد قدامات تاثیرگذار و مطلوبی در موضوع ترویج ارزش‌های دفاع مقدس بوده‌ایم و این روند باید همچنان استمرار داشته باشد.

در این دیدار «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها