رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی:

جشن «نشان محبت» در بیرجند برگزار می‌شود/ کمک‌های میلیاردی مردم خراسان جنوبی به اعتاب مقدسه

«موسی جوینده» با بیان اینکه جشن «نشان محبت» ۳۱ خردادماه در بیرجند برگزار می‌شود، گفت: مردم استان خراسان جنوبی از ابتدای سال جاری تا امروز حدود یک میلیارد تومان به بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند
کد خبر: ۲۹۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ - 19June 2018

برگزاری جشن «نشان محبت» با حضور عوامل شبکه دو سیما/ کمک های میلیاردی مردم خراسان جنوبی به اعتاب مقدسه«موسی جوینده» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بیرجند، از برگزاری جشن «نشان محبت» در روز پنج‌شنبه ۳۱ خردادماه در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند خبر داد و اظهار داشت: این جشن با حضور عوامل اجرایی برنامه «کوی محبت» از شبکه دو سیما و با حضور «داریوش ارجمند» هنرمند برجسته کشور برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشن را کمک به اعتاب مقدسه و ارائه گزارش عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی عنوان کرد و افزود: در سال ۹۵ تعهد ۳ میلیارد تومان کمک داشته‌ایم که ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد، همچنین در سال ۹۶ نیز تعهد ۳ میلیارد تومانی داشتیم که رقمی حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد که یعنی حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

جوینده گفت: این‌ها کمک‌های مختص بازسازی عتبات‌ عالیات است و جدای از کمک‌هایی است که برای اربعین انجام می‌شود، ضمن این‌که در سال گذشته اعزام ۸۱۶ نفر نیروی کار داشته‌ایم که در محاسبات مالی نمی‌آید.

وی با بیان این‌که در مجموع حدود ۲ هزار متر مربع فرش، ۲ هزار مترمربع حوله و حدود هزار متر مربع گبه تولید شده است، ارزش ریالی فرش‌های تولیدی را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی شهرستان طبس را با ۸۰ کارگاه، رتبه اول قالیبافی در استان عنوان کرد و گفت: رتبه‌های دوم تا چهارم متعلق به شهرستان‌های «بیرجند»، «سربیشه» و «قاین» است.

جوینده خاطرنشان کرد: مردم استان از ابتدای سال جاری تا امروز حدود یک میلیارد تومان به بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند که رقم قابل توجهی است و در سه ماهه اول امسال حدود ۵ هزار متر مربع سنگ تولید و ارسال شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار