استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

آمادگی برای سرمایه گذاری در طرح های وزارت دفاع

«محمدمهدی مروج الشریعه» با ابراز تمایل در خصوص سرمایه گذاری در پروژه های وزارت دفاع گفت: ما در خراسان جنوبی برای استحکام بخشی بیشتر به یگان های موجود در استان، علاقه مند به همکاری های گوناگون هستیم.
کد خبر: ۲۹۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ - 19June 2018

آمادگی برای سرمایه گذاری در طرح های وزارت دفاعبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، «محمد مهدی مروج الشریعه» استاندار خراسان جنوبی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده «مرکز آموزش 04 امام رضا(ع)» بیرجند، اظهار داشت: نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران باعث افتخار و اقتدار هستند.

وی بیان داشت: به اعتقاد من نیروهای نظامی دارای دو نوع درجه هستند که یک نوع درجه همان درجه سازمانی و نظامی آن ها می باشد که در سلسله مراتب فرماندهی تعریف می شود.

استاندار خراسان جنوبی درجه دوم نیروهای مسلح را درجه شخصیتی آن ها دانست و افزود: درجه شخصیتی نیروهای نظامی در طول دوران خدمت آن ها شکل می گیرد و در ماموریت های متفاوت و تجربیاتی که طی می شود تا یک نفر در سطوح مختلف اخلاقی و رفتاری و انسانی رشد کند.

مروج الشریعه تصریح کرد: اخلاق، انسانیت، اعتقادات و رفتار و کردار شایسته از ویژگی های درجه شخصیتی یک فرد نظامی است که در طول زمان شکل می گیرد و از او انسانی برجسته می سازد.

وی متذکر شد: شهدا دارای کرامات اخلاقی، شکیبایی و بردباری در حل مسائل بوده اند و درجه تشخص اخلاقی آن ها بسیار بالا بوده است.

استاندار خراسان جنوبی با اظهار خرسندی از آشنایی با امیر سرتیپ دوم ستاد «قوام یوسفی» از زمان به دست گرفتن سکان مدیریت خراسان جنوبی عنوان کرد: اگرچه مدت کوتاهی از آشنایی ما می گذرد اما ایشان را دارای شخصیتی برجسته و مدیری توانمند یافتم که امیدوارم در هرجایی که هستند موفق باشند.

مروج الشریعه افزود: در جلسه ای که با سرمایه گذاران مطرح کشوری داشتیم امیر «یوسفی» با سخنانی سنجیده و محکم به عنوان نماینده شورای تامین استان، سرمایه گذارانی را که به این استان می آیند را برای سرمایه گذاری مطمئن امیدوار کرد و موجب رضایتمندی آنان شد.

وی با ابراز تمایل درخصوص سرمایه گذاری در پروژه های وزارت دفاع گفت: ما در خراسان جنوبی برای استحکام بخشی بیشتر به یگان های موجود در استان، علاقه مند به همکاری های گوناگون هستیم.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: امیدواریم با تداوم این همکاری ها زمینه های رشد و توسعه استان را در بخش زیرساخت های امنیتی و حوزه های فنی و تکنیکی در استان داشته باشیم.

مروج الشریعه خاطرنشان کرد: موقعیت ژئوپلتیکی استان خراسان جنوبی  طلب می کند در زمینه اقتصادی، امنیتی و فنی و تکنیکی با مجموعه های دیگر همکاری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها