فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان:

تلاش نظام سلطه برای ساقط کردن انقلاب اسلامی ایران است

«روح الامین قاسمی» گفت: تمام تلاش استراتژی آمریکا و نظام سلطه برای ساقط کردن انقلاب اسلامی ایران است که از تمام توان خود در این راه استفاده کرده‌اند.
کد خبر: ۲۹۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ - 20June 2018

تلاش استراتژی آمریکا و نظام سلطه برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با «روح‌الامین قاسمی» فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

سلامی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در واحد‌های مختلف نیروی انتظامی استان در بزرگداشت حماسه سوم خرداد، اظهار داشت: برای تداوم و ترویج ارزش‌ها و دستاورد‌های ماندگار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، باید اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای انجام شود.

وی انتقال تجربیات و دستاورد‌های دفاع مقدس به جوانان را ضروری دانست و افزود: معارف دفاع مقدس مجموعه‌ای از یافته‌ها، تجربه‌ها و دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس است که باید به افسران جوان انتقال داده شود.

سلامی با اشاره به اهمیت مستندسازی نقش استان سمنان در دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: نیرو‌های انتظامی در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر برقراری نظم و امنیت در داخل کشور، در جبهه‌های نبرد حضوری تاثیرگذار در کنار سایر نیرو‌ها داشتند که باید این نقش در دوران دفاع مقدس ثبت و مستندسازی شود.

در ادامه این دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان نیز اظهار داشت: زنده نگه داشتن آرمان‌های شهدا، باعث بقا و تداوم نظام اسلامی شده و با وجود این آرمان‌ها، دشمن نمی‌تواند کوچک‌ترین آسیبی به کشور بزند.

قاسمی با بیان این‌که لازمه تقویت نظام تنها حفظ وحدت است، ادامه داد: تمام تلاش استراتژی آمریکا و نظام سلطه برای ساقط کردن انقلاب اسلامی ایران است که از تمام توان خود در این راه استفاده کرده‌اند و ما وظیفه داریم متحد و منسجم در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم و این رمز پیروزی ما است.

وی گفت: نیرو‌های مسلح در اجرای فرامین رهبری همواره پیشتاز بوده و حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح در عرصه دفاعی و نظامی باعث شده که دشمنان فکر تعرض به نظام جمهوری اسلامی را نداشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار