مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی:

خانواده شهدا در طرح فروش خشت های طلا پیشتاز هستند

«موسی جوینده» مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: خانواده شهدا در طرح فروش خشت های طلا پیشتاز هستند.
کد خبر: ۲۹۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ - 21June 2018

خانواده شهدا در طرح فروش خشت های طلا پیشتاز هستندبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، «موسی جوینده» مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی در جشن «نشان محبت» که با حضور خیرین و مدیران دستگاه های دولتی و عموم مردم برگزار شد، اظهار داشت: اگر از وضعیت اقتصادی مردم خراسان جنوبی بپرسیم همه مشکل دارند، اگر از وضعیت عمومی بپرسیم می گویند 20 سال خشکسالی وجود دارد و اگر از نسبت جمعیت بپرسیم می گویند 730 هزار نفر جمعیت داریم اما همین مردم با جمعیت کم و خشکسالی 20 ساله و مشکلات اقتصادی کاری عظیم در کمک به بازسازی عتبات عالیات کرده اند.

وی با بیان اینکه صنعت بومی استان که فرش بافی بوده است امروز به برکت کمک به بازسازی عتبات عالیات احیا شده است، افزود: از یک کارگاه در سالیان ابتدایی به 260 کارگاه قالیبافی و از 10 بافنده فرش به حدود 15 هزار بافنده فرش در استان رسیده ایم که در هیچ کجای کشور چنین اتفاقی نیافتاده و بی سابقه است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی یادآور شد: برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در سال 96 سه میلیارد تومان تعهد بوده اما جمع آوری کمک ها به بیش از 4 میلیارد تومان رسیده است.

جوینده گفت: در سال گذشته 850 نفر بصورت تبرعی در اعتاب مقدسه خدمت کرده اند و امسال هم استقبال بی نظیری از این موضوع شده است.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی یک استان کاملا محب اهل بیت است و شبانه روزی تلاش می کنند، بیان داشت: خانواده شهدا در طرح فروش خشت های طلا پیشتاز هستند و ضمن اینکه اوج ایثار را در گذشتن از جان عزیزانشان به منصه ظهور گذاشتند در این امر هم پیش قدم شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار