وصیت‌نامه شهید حمید احدی؛

تا حد توان مراسم مرا ساده برگزار کنید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «حمید احدی» آمده است: «مادرم را از تمام جهات وصی خود قرار می‌دهم. برای یادآوری تا حد توان مراسم مرا ساده برگزار کنید».
کد خبر: ۲۹۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ - 23June 2018

تا حد توان مراسم مرا ساده برگزار کنیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، شهید «حمید احدی» فرمانده خط‌شکن گردان حضرت امام سجاد (ع) لشکر ۳۱ عاشورا شهریور سال ۱۳۴۱ در شهر زنجان دیده به جهان گشود. این شهید سرافراز غواص در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر واقع در شرق دجله به شهادت رسید.

متن وصیت‌نامه این شهید بزرگوار به شرح زیر است.

«بسمه تعالی
سلام به کسانی‌ که این نوشته‌ را می‌خوانند و می‌شنوند. بنا داشتم که چیزی به عنوان وصیت بنویسم، چون نه برای دنیا کار کرده‌ام نه برای آخرت توشه‌ای دارم و نه ارثی به جا گذاشته‌ام. ولی چون قبلا هم یک یادداشتی نوشته بودم اگر به دستتان رسیده بنا به صلاح‌دید مادرم عمل کنید.

مادرم را از تمام جهات وصی خود قرار می‌دهم. برای یادآوری تا حد توان مراسم مرا ساده برگزار کنید. مادر و خواهر مهربانم مثل حضرت زینب (س) پیام‌رسان شهدا باشید. پدر عزیزم تو نیز حسین‌وار مقاوم باش، صبر کن که خدا با صابران است، برادر بزرگوارم امیدوارم مرا ببخشی و حلال کنی و مانند امام سجاد (ع) پیام شهادت را به مردم برسانی. بدانید که خدا هر چه بخواهد آن خواهد شد و بس».

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار