مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

دفاع مقدس از مهمترین نمادهای پایداری و استقامت ملت ایران است

«علی مختاری‌معین» گفت: دفاع مقدس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهمترین نمادهای پایداری و استقامت بود و در واقع ملت بزرگ ایران با بیش از 59 کشور که حامی صدام بودند، می‌جنگید.
کد خبر: ۲۹۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ - 26June 2018

دفاع مقدس از مهمترین نمادهای پایداری و استقامت ملت ایران استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ «علی مختاری‌معین» مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: واقعیت‌های ملموس و تجربه نشان می‌دهد که بسیاری از موفقیت‌ها، پیروزی‌ها و دستاوردهای امت‌ها و ملت‌ها و حتی افراد، مرهون و مدیون استقامت و پایداری آنان در عرصه‌های گوناگون است.

وی  با اشاره به اینکه دو شاخصه استقامت و انقلابی‌گری رمز پیروزی ملت بزرگ ایران از اول انقلاب تاکنون بوده است و دشمنان ما نتوانستند کمترین آسیبی به انقلاب اسلامی ما بزنند، افزود: ملت ایران در آزمون‌های بزرگ در تاریخ چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن نمره قبولی گرفته است.

مختاری به نمونه‌هایی از استقامت و مقاومت ملت قدرشناس ایران اسلامی نیز اشاره کرد و تصریح کرد: بهترین محور استقامت قبل از انقلاب قیام 14 خرداد سال 42 بود که پایداری و استقامت مردم باعث شد تا یک قیام و نهضت آغاز شود که در واقع مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم آورد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی دیگر از مهمترین نمادهای پایداری و استقامت بود و در واقع ملت بزرگ ایران با بیش از 59 کشور که حامی صدام بودند، می‌جنگید.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار به نمادهای دیگر استقامت نیز اشاره کرد و بیان داشت: تقدیم ده‌ها هزار شهید در دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم، تحمل فشارها و سختی‌های ناشی از جنگ، تحمل رنج‌ها و گرفتاری‌ها نشات گرفته از تحریم نیز از دیگر نمادهای مقاومت و استقامت ملت شجاع ایران است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌ها و اصول انقلابی‌گری ادامه داد: وحدت و دوری از تفرقه دو محور مهم و اصلی در انقلابی‌گری است.

سرهنگ «علی مختاری‌معین» همچنین با بیان اینکه وحدت عامل پیروزی است نمونه بارز آن را حضور آحاد ملت در تمام صحنه‌های انقلاب دانست و گفت: موضوع روشنگری و بصیرت‌افزایی یکی دیگر از ویژگی‌های انقلابی‌گری است.

وی شناخت دوست و دشمن را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: ریشه تمام آسیب‌های اجتماعی ما به دشمن  اصلی ما که همان آمریکا است، برمی‌گردد.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار گفت: ولایت‌پذیری، ولایت‌مداری، ایستادگی، صبوری و حفظ وحدت و تلاش مدیران در اهتمام به اقتصاد مقاومتی و فرهنگ هوشیاری و روحیه همت و تلاش در راستای خدمت به محرومین و مستضعفین از جمله اصول انقلابی‌گری است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: واقعیت این است که فوران چشمه تولید اندیشه سیاسی و فکری در غرب به ویژه آمریکا متوقف شده و در سخنان رهبر معظم انقلاب نیز هوشمندانه آمده که آنها به توانمندی انقلاب اسلامی ایران پی بردند و از عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران نیز هراس دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار