رئیس سازمان تربیت‌ بدنی نیروهای مسلح کشور خبر داد؛

برگزاری مسابقات المپیک تیراندازی نیروهای مسلح در چین

سردار «مهر علی باران چشمه» گفت: مسابقات چتربازی، تیراندازی و ۱۰ رشته ورزشی دیگر ویژه نیروهای مسلح در بیرون از مرزهای ایران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ - 26June 2018

مسابقات المپیک تیراندازی نیروهای مسلح در چین برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «مهر علی باران چشمه» رئیس سازمان تربیت‌بدنی نیروهای مسلح کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سیاست‌های امسال سازمان تربیت‌بدنی نیروهای مسلح، تقویت توانایی‌های جسمی و آموزش دهی برای فراگیری فنون جدید در دستور کار قرار دارد.

وی از برگزاری مسابقات قهرمانی یگان‌های مسلح خبر داد و گفت: در آینده نزدیک شاهد برگزاری همایش کوه‌پیمایی نیروهای مسلح هستیم و این همایش با توجه به ظرفیت‌های موجود به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان تربیت‌بدنی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه مسابقات مختلفی در بخش‌های تیراندازی، ورزش‌های رزمی ازجمله دفاع شخصی، تکواندو، جودو و غیره برنامه‌ریزی‌شده است، بیان داشت: برترین تیم‌های چتربازی و تیراندازی نیروهای مسلح کشور به مسابقات جهانی در خارج از کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به لزوم پرورش استعدادهای نیروهای مسلح در مقابله با دشمنان خاطرنشان کرد: مسابقات المپیک نیروهای مسلح و افراد نظامی جهان به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود.

باران چشمه یادآور شد: این مسابقات در 26 رشته مختلف ورزشی تا سال آینده برگزار می‌شود و باید در این دوره از مسابقات درون‌مرزی و برون‌مرزی نسبت به ارزیابی توانمندی یگان‌های رزمی اقدامات لازم را انجام دهیم و توانمندترین نیروها و تیم‌های ورزشی را از ایران به مسابقات جهانی اعزام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار