آیت‌الله علوی گرگانی:

ادای حق و امور مردم در همه طبقات جامعه در نظر گرفته شود

مرجع تقلید شیعیان گفت: در ادای حق و امور دیگران از هیچ خدمتی فروگذاری نکنید، در ادای حق باید همه طبقات یک جامعه را در نظر گرفته و نگذارید حقی ضایع شود.
کد خبر: ۲۹۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ - 27June 2018

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیت‌الله «سیدمحمد علوی گرگانی» ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان و کارکنان حراست ستاد جمعیت هلال‌احمر که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به مسئولیت بزرگ هلال‌احمر اظهار داشت: پاداش کسانی که در جهت رضای خداوند و برای خدمت به عاطفه انسانی کار می‌کنند نزد خداوند محفوظ است.

وی کارکنان ستاد جمعیت هلال‌احمر را افراد بزرگی دانست و افزود: در دستگاه عدالت خداوند و بر اساس آموزه‌های پیامبران هیچ عمل خیرخواهانه‌ای از دید خداوند پنهان نمانده و حتی نیت افراد خیرخواه نیز در پرونده اعمال آن‌ها ثبت‌شده و خداوند به آشکار و پنهان انسان‌ها آگاه است.

مرجع تقلید شیعیان با یادآوری فضل و رحمت باری‌تعالی ادامه داد: کارکنان ستاد هلال‌احمر با نیت خیر و عاطفه انسانی مشکلات بندگان خداوند را حل می‌کنند ازاین‌رو جایگاه و مقام ویژه‌ای نزد خداوند داشته و همچنین محبت و نیت خیر آن‌ها باهم نوع خود نیز موردتوجه خداوند است.

وی بخشش خداوند را ضامن نجات انسان‌ها خواند و تصریح کرد: باید نیات خود را فراتر از عمل خویش قرار دهید و در ادای حق و امور دیگران از هیچ خدمتی فروگذاری نکنید، در ادای حق باید همه طبقات یک جامعه را در نظر گرفته و نگذارید حقی ضایع شود.

در ادامه محمد گلفشان باافتخار به دارا بودن پشتوانه قوی اعتماد مردم در جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: جوانان با رضایت و اعتماد و به‌صورت داوطلبانه به جمعیت هلال‌احمر پیوسته و کارهای عام‌المنفعه انجام می‌دهند.

وی به تهیه داروهای کم یاب و تجهیزات پزشکی در شرایط تحریم اشاره و بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر با همه توان خود در جهت تأمین داروهای کمیاب و تجهیزات موردنیاز بیماران تلاش کرده تا بتواند مشکلات مردم را تا حدودی حل کرده و باری از دوش آن‌ها بردارد.

مدیرعامل هلال‌احمر استان قم با تأکید بر حفظ اعتبار و اعتماد مردمی بیان کرد: ارائه خدمات به مردم و حفظ اعتماد مردم وظیفه خطیری است که بر دوش تک‌تک اعضای جمعیت هلال‌احمر بوده و امیدواریم باوجود حرم حضرت معصومه (س) و برکات وجود علما دین در این شهر دوره آموزشی خوبی را برای کارکنان این ستاد برگزار کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار