مسئول کمیته نظارت و بازرسی ستاد پاسداشت هفته دفاع مقدس مازندران:

هفته دفاع مقدس هفته ی تجلیل از مبارزات ملت ایران در جنگ تحمیلی است

مسئول کمیته نظارت و بازرسی ستاد پاسداشت هفته ی دفاع مقدس گفت: هفته ی دفاع مقدس، هفته ی تجلیل از مبارزات حق طلبانه ی ملت سترگ ایران اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله است. مبارزاتی که برخاسته از روح وحدت و ایمان امتی بپاخاسته در سایه ی فرماندهی بی بدیل حضرت امام خمینی(ره) بود و توانست به طرز کم نظیری شکوه و عظمت ایمان و اسلام را در جغرافیای جهان منتشر نماید.
کد خبر: ۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹ - 10September 2013

هفته دفاع مقدس هفته ی تجلیل از مبارزات ملت ایران در جنگ تحمیلی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در مازندران، مدیر کل بازرسی استانداری مازندران استان در نشست استانی کمیته نظارت و بازرسی  ستاد پاسداشت  هفته ی دفاع مقدس  در استانداری با اشاره براینکه دفاع عاشورایی امت بپاخاسته ایران اسلامی در جنگ تحمیلی ابهت ابرقدرت های شرق و غرب را درهم شکست، اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان ترین و برجسته ترین مقاطع تاریخ ولایتمدار ایران سربلند است.


شعبانعلی واحدی افزود: دفاع مقدس مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی توانست معادلات معمول  جهانی را برهم  بزند و تحلیل های نظام های سلطه را نقش برآب نماید.


مسئول کمیته نظارت و بازرسی ستاد پاسداشت هفته ی دفاع مقدس مازندران با تأکید بر تبیین حماسه های عظیم دفاع مقدس در هفته ی پاسداشت این دفاع نینوایی، اظهار داشت:  اکنون در سالی قرار گرفتیم که از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه ی سیاسی، حماسه ی اقتصادی نام گرفت. امیدواریم در سایه ی همدلی مردم حماسه آفرین هشت سال دفاع مقدس در هفته ی بزرگداشت این دفاع  پرشکوه طبق سنوات گذشته شاهد برنامه های جذاب و متنوع در سطح استان لاله خیز مازندران باشیم.


مدیر کل بازرسی استانداری مازندران ضمن تأکید بر ارزیابی عملکرد کمیته ها، ستادهای شهرستانی و دستگاه های اجرایی این استان در هفته ی دفاع مقدس، خاطر نشان ساخت: کمیته ی نظارت و بازرسی  ستاد پاسداشت هفته ی دفاع مقدس مواردی نظیر رضایتمندی عموم مردم و مخاطبین از برنامه های اجرا شده، کیفیت برنامه ها از لحاظ محتوا، فضاسازی تبلیغاتی داخل و بیرون ساختمان دستگاه های اجرایی استان در سطوح شهرستان ها، شهرها، بخش ها و روستاها، اطلاع رسانی و تبلیغات لازم قبل از برگزاری مراسم و همایش ها و اجرای برنامه ها جهت حضور مدعوین و مخاطبان، ابتکارات و نوآوری در برنامه ها، فعالیت های فرهنگی اجرا شده در سطوح استانی و شهرستانی و برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی را ارزیابی و تعیین رتبه خواهد بود.


واحدی ضمن تأکید بر ارزیابی و تعیین رتبه ی برنامه های دیدار و تجلیل  و تقدیر از خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران در هفته ی دفاع مقدس توسط بازرسین کمیته  نظارت و بازرسی ستاد پاسداشت هفته ی دفاع مقدس استان مازندران، خاطرنشان ساخت: ارسال برنامه های روزشمار در زمان تعیین شده به دبیرخانه ی ستاد و کمیته ی نظارت و بازرسی، انعکاس برنامه از طریق رسانه ها، استفاده از توان دستگاه های زیر مجموعه برای کمیته های 14 گانه و ادارات شهرستانی توسط فرمانداران، گزارش دهی رابطین کمیته ها و ستادهای شهرستانی، ارتباط رابطین با دبیرخانه هفته ی دفاع و کمیته نظارت و بازرسی، حضور مسئولین کمیته ها و ستادهای شهرستانی در جلسات ستاد هفته ی دفاع مقدس استانی نیز مشمول ارزیابی و تعیین رتبه ی کمیته نظارت و بازرسی ستاد پاسداشت هفته ی دفاع مقدس استان قرار خواهد گرفت.


بر اساس این گزارش، ولی الله شیرامه مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در این جلسه با اشاره به نقش مؤثر هفته ی دفاع مقدس در نشر و انتقال ارزش های دفاع عاشورایی، اظهار داشت: هفته ی دفاع مقدس، هفته ی تجلیل از رزمندگان و نام آورانی است که بزرگترین حماسه های تاریخ معاصر را رقم زدند. حماسه هایی که موجب احیای یک مکتب سازنده و نهضت آرمانگرا و ایدئولوژی جهانگیر شد.


شیرامه با تأکید بر فضاسازی و ساخت المان و تندیس با موضوعات حماسه و ایثار رزمندگان اسلام در ورودی ساختمان های ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی، گفت: این المان ها و تندیس ها نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهند داشت.


معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران همچنین خواستار غبارروبی و عطرافشانی حرم شهدای گمنام در سراسر استان همزمان با غبارروبی و عطر افشانی سایر گلزارهای شهدای مازندران در هفته ی دفاع مقدس شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار