نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

اگر دستگاه های اجرایی و فرهنگی به وظیفه خودشان عمل کنند، در برابر دشمنان پیروز خواهیم شد

آیت الله سید «احمدمیر عمادی» با اشاره به جنگ نرم جبهه استکبار افزود: اگر دستگاه های اجرایی و فرهنگی به وظیفه خود عمل کنند، پیروز این میدان خواهیم بود.
کد خبر: ۲۹۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ - 01July 2018

اگردستگاه های اجرایی وفرهنگی به وظیفه خودشان عمل کنند، دربرابر دشمنان پیروز خواهیم شدبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، سید «احمد میر عمادی» ظهر امروز در جلسه استانی مدیران دستگاه های اجرایی و رابطین عفاف و حجاب استان لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: کار فرهنگی، علمی و اجرایی در خصوص اسلام یکی از دستورات صریح دین است.

وی با بیان اینکه هدف از حجاب و عفاف، سلامت، طهارت و پاکی جامعه است، گفت: پاکی و سلامت از امور فطری انسان است و همین طهارت و پاکی مردان و زنان است که باعث حفظ جامعه از انواع آلودگی ها می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه حجاب نمادی از نظام اسلامی است و برهنگی و تجاهل نشانی از نظام جاهلیت مدرن است، افزود: خداوند متعال حجاب و عفاف را هم برای مردان و هم برای زنان واجب کرده است، چرا که هسته اولیه خانواده از زن و مرد تشکیل می شود.

میر عمادی گفت: امروزه ما در حال جنگ نرم هستیم و جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و جبهه مستضعفین به سرکردگی ایران اسلامی دو طرف این میدان مبارزه هستند، مهمترین میادین این جبهه عبارتند از: فوتبال، اقتصاد، سیاست و حجاب و عفاف.

وی تصریح کرد: انقلابی که به رهبری امام خمینی به پیروزی رسید امروزه به درخت تنومندی تبدیل شده است که دشمنان چشم دیدن آن را ندارند و از هر ترفند و ابزاری برای براندازی آن استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: آمریکا به عنوان نظام سلطه می خواهد بر جهان فعلی حاکم شود و جمهوری اسلامی ایران را مانعی بر سر راه خودش می بیند و وقتی که مقاومت ایران اسلامی را با شعار «نه شرقی و نه غربی» مانعی برای رسیدن به اهداف شوم خود می بیند، خانواده های ایرانی را هدف قرار داده است زیرا درصورت فروپاشی خانواده ها جامعه از بین می رود.

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در ترویج  مسئله حجاب دارند، خاطر نشان کرد: دردناک است که روزنامه ای به دنبال ترویج بی حجابی و بی عفتی باشد.

امام جمعه خرم آباد گفت: اگر دستگاه های اجرایی و فرهنگی کشور مانند هشت سال دوران دفاع مقدس به وظیفه خودشان عمل کنند، پیروز میدان جبهه جنگ نرم خواهیم بود چرا که نهادهایی مانند بسیج، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، دانشگاه ها، آموزش و پرورش می توانند با اجرای همایش های علمی، مضرات و معایب بی حجابی را بگویند و با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در این زمینه ایجاد انگیزه کنند.

میرعمادی با استناد به این سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: «مهمتر از نتیجه برای ما، انجام وظیفه است»، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل ارشاد اسلامی با اعزام روحانیون به ادارات و مناطق جهت ترویج فرهنگ حجاب نقش مؤثری در تبلیغ این امر واجب داشته باشند، به خصوص در استان لرستان با مردمانی متدین و انقلابی, همانطور که در زمان رضا خان در برابر دستور کشف حجاب مقاومت کردند، امروز هم به خاطر این امر در برابر استکبار مقاومت می کنند.

انتهای پیام/        

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار