مراسم گرامیداشت «فرهنگ پهلوانی» در همدان برگزار شد

همزمان با فرارسیدن هفته «فرهنگ پهلوانی» و ورزش‌های زورخانه‌ای، مراسم گرامیداشتی با همین عنوان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ - 03July 2018

مراسم گرامیداشت «فرهنگ پهلوانی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از همدان، همزمان با فرارسیدن هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای، مراسم گرامیداشت روز بسیج ورزشکاران و فرهنگ پهلوانی با حضور مسئول بسیج ورزشکاران کشور، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن همایش‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان برگزار شد.

در این مراسم که به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان و نیز سازمان بسیج ورزشکاران همدان و در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای برگزار شد جمعی از ورزشکاران جوان و نوجوان همدان نیز حضور داشتند.

سخنرانی توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئول بسیج ورزشکاران کشور همراه با اجرای نماهنگ و موسیقی ورزش زورخانه‌ای و نیز تجلیل از ورزشکاران استان همراه با اجرای برنامه‌های ورزشی، نمایشی و هنری از جمله برنامه‌های اجرایی در این مراسم به شمار می‌رفت.

یکی از نکات مهم و قابل توجه در مراسم گرامیداشت روز «فرهنگ پهلوانی» رونمایی از غرفه شهدای ورزشکار که در آن مدال‌های ورزشی شهدای مدافع حرم و نیز مدال های بین‌المللی اهدا شده به مقام معظم رهبری از جانب ورزشکاران به نمایش در آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار