مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

۴۰۰ دانشجوی قزوینی در «طرح ولایت» شرکت می‌کنند

«مهدی برزگر» گفت: ۴۰۰ نفر از دانشجویان استان قزوین در «طرح ولایت» شرکت می‌کنند که نیمی از آن‌ها پسر و نیمی دیگر دختر هستند.
کد خبر: ۲۹۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ - 04July 2018

۴۰۰ دانشجوی قزوینی در طرح ولایت حضور خواهند شدبه گزارش دفاع پرس از قزوین، «مهدی برزگر» مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان این‌که دوره «طرح ولایت» از ۲۳ تا ۳۰ تیرماه در سطح چهار دانشگاه استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: بخشی از این دوره به‌صورت متمرکز دانشگاهی و بخش دیگر نیز تجمیعی استانی است که ۴۰۰ نفر از دانشجویان استان در آن شرکت می‌کنند.

وی افزود: «مبانی اندیشه اسلامی»، «آموزش موضوعات بصیرتی، معرفتی، تربیتی، اخلاقی، مهارتی و تشکیلاتی»، «آشنایی با فضای مجازی و سواد رسانه»، برنامه‌های ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، شرکت در نماز جمعه، کوهپیمایی و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و مطالبه‌گری از مسئولین استان به‌ویژه نمایندگان مجلس در طول این دوره برای دانشجویان برگزار خواهد شد.

برزگر با بیان این‌که امسال دهمین دوره طرح ولایت استانی و بیست‌وسومین دوره کشوری است که برگزار می‌شود، گفت: نفرات برتر «طرح ولایت» دوره گذشته در طرح ولایت کشوری شرکت می‌کنند که از یک مردادماه تا ۱۵ شهریور به مدت ۴۵ روز در مشهد برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین، هدف از برگزاری «طرح ولایت» را آشنایی دانشجویان با مبانی دینی و پاسخگویی به ابهامات و شبهات آن‌ها در حوزه‌های بصیرتی، مسائل سیاسی روز جامعه و مسائل دینی و در نتیجه مصون‌سازی دانشجویان در برابر شبهات دانست و یادآور شد: دانشجویانی که در این دوره تعلیم داده می‌شوند در محیط دانشگاه می‌توانند به‌عنوان حلقه‌های صالحین فعالیت کنند.

وی ادامه داد: ۱۴ نفر از اساتید حوزه علمیه استان و مؤسسه علمی پژوهشی حوزه علمیه قم در طول دوره «طرح ولایت» حضور دارند و همچنین چند نفر از مربیان هم برای تحلیل بحث‌های سیاسی و اجتماعی روز جامعه حضور خواهند داشت.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: در طول دوره، چندین همایش نیز برگزار می‌شود که دانشجویان در آن شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها