پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمدابراهیم رشید» در قم تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمدابراهیم رشید» از رزمندگان مدافع حرم اهل بیت (ع) در سوریه، بر روی دستان مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور قم تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۲۹۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ - 05July 2018

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمدابراهیم رشید» در قم تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمدابراهیم رشید» از نیرو‌های تخریب‌چی تیپ مکانیزه ۲۰ رمضان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  صبح امروز (پنج‌شنبه) پس از وداع مردم شهیدپرور قم و خانواده‌اش در مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع شد.

در این مراسم که مسئولان استانی، قشر‌های مختلف مردم و رده‌های نیرو‌های مسلح استان حضور داشتند، حاضرین با شعار‌های ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی، جنایات آمریکا و اذناب آن‌ها را در منطقه محکوم کردند و همچنین با فریاد‌های «لبیک یا حسین (ع)» و «لبیک یا زینب (س)» ارادت خود را به فرهنگ ایثار و شهادت نشان دادند.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از طواف بر گرداگرد مضجع شریف حضرت معصومه (س) و اقامه نماز توسط آیت‌الله «سید محمد سعیدی» تولیت آستان مقدس حرم کریمه اهل بیت (ع)، برای خاکسپاری به گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم منتقل شد.

در این مراسم، برادر شهید که از مداحان اهل بیت (ع) است به مرثیه‌سرایی و وداع با پیکر پاک «محمد ابراهیم» پرداخت و طی سخنانی اظهار داشت: شهید «محمدابراهیم رشید» اهل عمل و مبارزه بود و امروز مسئولان باید به تأسی از اوامر رهبر در میدان عمل و مبارزه با آمریکا وارد شوند و به جای حرف زدن، با جدیت هر چه تمام کار کنند.

خاطرنشان می‌شود، شهید «محمد ابراهیم رشیدی» معروف به «محمدابراهیم رشید»، فرزند غلامعلی و اهل روستای «صرم» بخش «کهک» قم و مدتی نیز فرمانده پایگاه بسیج این روستا و همچنین مسئول انفجارات مستند مسابقه «ضدگلوله» در شبکه افق سیما بود و روز یک‌شنبه ۱۰ تیرماه جاری در سن ۳۲ سالگی در «تدمر» سوریه به شهادت رسید.

یکی از برادران وی در اسفند سال ۶۲ در عملیات «خیبر» به شهادت رسیده و پس از ۱۰ سال مفقودیت در قم تشییع و خاکسپاری شده است. همچنین مادر «ابوالقاسم» نیز در جریان آتش‌سوزی منا در اعمال حج تمتع به رحمت ایزدی پیوسته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار