پیکر پاک شهید «حسن قوچ اسماعیلی» شناسایی شد

پیکر پاک شهید «حسن قوچ اسماعیلی» از شهدای دوران دفاع مقدس سیستان و بلوچستان از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.
کد خبر: ۲۹۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ - 08July 2018

شناسایی پیکر پاک شهید دفاع مقدس سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «حمزه دهقان» نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان از شناسایی پیکر پاک یک شهید دوران دفاع مقدس از سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار داشت: دفاع هشت ساله مقدس موجب عزت و سربلندی هر ایرانی شد و کشور ما را هم‌‌تراز ابرقدرت‌ها قرار داد.

وی عنوان کرد: پیکر پاک و مطهر شهید «حسن قوچ اسماعیلی» از شهدای دوران دفاع مقدس استان از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این شهید در سال 63 در عملیات بدر به شهادت رسیده و مفقودالاثر بود.

این مسئول تصریح کرد: این شهید دارای یک فرزند دختر بوده که از طریق آزمایش DNA دختر با پدر شهیدش این شناسایی انجام شده است.

این مسئول از انتقال پیکر پاک شهید «قوچ اسماعیلی» از معراج شهدای تهران به سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: به زودی روند انتقال پیکر این شهید بزرگوار به استان انجام و بر دوش مردم شهیدپرور زاهدان تا گلزار شهدای این شهرستان تشییع و تدفین خواهد شد.

عملیات بدر در سال 63 با رمز یا فاطمه الزهرا (س) در منطقه هور الهویزه انجام شد که دستیابی و تسلط بر جاده العماره - بصره و نیز راهیابی به مرکز اصلی هورهای غرب دجله که استان‌های ناصریه، بصره و العماره را احاطه کرده و همچنین تسلط بر شرق دجله همراه با انهدام نیرو از جمله اهداف این عملیات بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار