بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گذشت مادر سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گذشت مادر بزرگوار سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳ - 10September 2013

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گذشت مادر سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در گذشت مادری مهربان، فداکار و متعهد و شیفته اهل بیت عصمت و طهارت و پیرو راستین اسلام ناب محمدی در ایام پر فضیلت دهه کرامت بدون شک مردم شهید پرور و مقاوم ایران اسلامی را محزون ساخت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این مادر فداکار با تربیت فرزند رشید و صالحی همچون سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی نمونه بارزی از زنان شجاع، پاک و مومن خدایی است که در پرورش ایمانی، دینی، معرفتی فرزند صالح خود با تاسی از تعالیم ارزشمند اسلام و اهل بیت (ع) رهروی صادق در مکتب حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) بود.

این اطلاعیه می افزاید: سردار سرلشکر پاسدار سلیمانی با حضور در جبهه های جنگ تحمیلی هشت ساله استکبار (دوران دفاع مقدس)، دوشادوش رزمندگان اسلام و به عنوان فرماندهی دلیر و از جان گذشته، در سمت های مختلف از جمله فرماندهی لشکر 41 ثارالله، فرماندهی سپاه قدس و ... چنان لرزه بر تن و پیکر استکبار و صهیونیست جهانی انداخته است که هر روز بر وحشت رویایی و مقابله با ایران اسلامی با داشتن چنین فرماندهان و فرزندان شجاع و انقلابی در بین آنها دو چندان می شود و این فرمانده شجاع ، دست پروده چنین مادر فداکار و پاک طینت از خیل عشایر غیور و بی ادعاست.

در پایان این اطلاعیه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تسلیت در گذشت این بانوی مهربان و فداکار به خانواده سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی و مادران شهدا و رزمندگان ایران اسلامی، غفران و رحمت الهی برای آن مرحومه، صبر، عزت و پایداری را برای بازماندگانش مسئلت نموده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار