دیدار رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس سمنان با نماینده ولی فقیه استان

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان با نماینده ولی فقیه استان دیدار کرد.
کد خبر: ۲۹۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ - 11July 2018

دیدار رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در سمنانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین «محمدحسن دانش»، رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به همراه سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان، با حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد شاهچراغی»، نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین «محمدحسن دانش» با بیان این که آرامش و امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت و خون شهیدان است اظهار داشت: نظام ما به خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس مدیون است و ما وظبفه داریم قدردان شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان باشیم و دستاوردهای دفاع مقدس را به درستی به نسل های بعد انقلاب انتقال دهیم.

وی گفت: آشنایی جوانان و نوجوانان با شهدای دفاع مقدس به خصوص شهدای روحانی، می تواند در گسترش و بسط فرهنگ شهید و شهادت موثر باشد و باید در نشر کتاب خاطرات شهدای روحانی تلاش و برنامه‌ریزی شود.

وی ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بعد از جنگ تشکیل شد و سازمان‌هایی از جمله سازمان روحانیون در دفاع مقدس، سازمان مشارکت زنان در حوزه دفاع مقدس، سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، سازمان سینمایی و هنری در این مجموعه شکل گرفت که هر یک جداگانه در نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس نقش مهم و بسزایی در جامعه برای نسل جوان به عهده دارند.

حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد شاهچراغی» در این دیدار بیان داشت: همه ما وظیفه داریم یاد شهدا، نام شهدا و آثار شهدا را زنده نگه داریم که این حرکت باعث تداوم انقلاب می‌شود.

وی قرار گرفتن مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان در مسیر پرتردد زائران امام رضا (ع) را یک فرصت برشمرد و ادامه داد: با راه‌اندازی و تکمیل این مجموعه بزرگ در استان زمینه جذب زوار حرم رضوی (ع) و گردشگرانی که از این محور پرتردد عبور می‌کنند نیز فراهم می شود.

شاهچراغی در خصوص استفاده از ظرفیت خیرین در تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بیان داشت: باید برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خیرین را شناسایی کرد و در روند تکمیل این سرمایه عظیم تسریع کرد چون امروز، ما نیاز اساسی به این گونه مراکز در سطح جامعه داریم.

وی گفت: امروز دشمنان با چراغ خاموش اهداف خود را دنبال مي‌کند و بايد در اين عرصه براي مقابله با تهدیدات دشمنان دقت بيشتري داشته باشيم که اگر غافل شويم اثرات آن قابل جبران نيست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار