پیام تسلیت نماينده مردم بيرجند به مناسبت شهادت شهید «ايمان يوسفی»

حجت الاسلام «سید محمدباقر عبادی» نماينده مردم بيرجند، در ميان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت شهید «ایمان یوسفی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۹۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ - 12July 2018

«خدمت خالصانه»، «نگاه انقلابی و مکتبی» سبب شده  مردم ایران اسلامی از آرامش و امنیت بالایی برخوردار باشندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سید محمدباقر عبادی» نماينده مردم بيرجند، درميان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت استوار يكم «ايمان يوسفی» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پيام حجت الاسلام عبادی بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت استوار یکم ایمان یوسفی از ماموران جان برکف نیروی انتظامی در پی درگیری با اشرار مسلح را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، فرماندهان و پرسنل غیور نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی، خانواده این شهید والا مقام و مردم شریف استان و شهرستان خوسف تسلیت عرض می کنم.

خدمت خالصانه، نگاه انقلابی و مکتبی الحمدالله؛ سبب شده است تا مردم ایران اسلامی در جای جای این کشور پهناور از آرامش و امنیت بالایی برخوردار باشند. علو درجات این شهید گرانقدر و صبر جمیل برای خانواده‌ی محترم ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سید محمدباقر عبادی
نماینده مردم فهیم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها