مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

نقش هنرمندان و رسانه‌ها در جنگ نرم بسیار مهم و حیاتی است

مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: جوانان، دانشجویان و رسانه‌ها باید بعنوان افسران جنگ نرم بتوانند محتوای غنی دفاع مقدس را تقویت کنند؛ چون نقش هنرمندان و رسانه‌ها در جنگ نرم بسیار مهم و حیاتی است.
کد خبر: ۲۹۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ - 16July 2018

نقش هنرمندان و رسانه ها در جنگ نرم بسیار مهم و حیاتی است«مهدی پاک» مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از اهواز اظهار داشت: خوشبختانه همکاری و تقابل مفیدی با صدا و سیمای مرکز خوزستان برقرار کرده‌ایم و این مرکز همت و اراده خوبی برای پوشش برنامه‌های حوزه دفاع مقدس دارد.

وی افزود: طی فراخوان و برنامه‌ای از همه هنرمندان رشته‌های مختلف هنری استان تقاضا کرده‌ایم که فعالیت‌‌های خود در زمینه‌های گوناگون دفاع مقدس، مقاومت و پایداری اسلامی را ارائه دهند تا ضمن ساماندهی بانک هنرمندان فعال دفاع مقدس خوزستان بتوانیم از این ظرفیت بزرگ برای جشنواره‌ها و مناسبت‌های مختلف نیز بهره ببریم.

پاک تصریح کرد: برای ایجاد انگیزه و تشویق هنرمندان جوان استان، بسیاری از این فعالیت ها و آثار را در اختیار صدا و سیمای مرکز خوزستان داده‌ایم که خوشبختانه تعامل خوبی نیز برقرار شده و بزودی شاهد پخش این آثار در این رسانه تاثیر گذار خواهیم بود.

مسئول فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در پایان از اهمیت و نقش برجسته رسانه‌ها در مبارزه با جنگ نرم دشمن گفت و ادامه داد: جوانان و بخصوص دانشجویان و نخبگان فرهنگی و هنری ما باید بعنوان افسران جنگ نرم بتوانند محتوای غنی و ارزشی دفاع مقدس را تقویت و به اقشار جامعه تزریق کنند.

پاک در پایان گفت: در همین راستا همکاری خوبی با «کاوه مریدی» تهیه کننده جوان و ارزشی برنامه تلویزیونی «دوربین دانشجویی» برقرار کرده‌ایم و دغدغه‌های مختلف حوزه دفاع مقدس را نیز در این برنامه گنجانده و در اختیار این برنامه قرار داده‌ایم که با حمایت و پخش از سیمای مرکز خوزستان باعث ارتباط گسترده‌ای با مخاطب جوان استان شده و امیدواریم که با تداوم چنین برنامه‌هایی بتوانیم در راستای مبارزه با هجوم فرهنگی و رسانه‌ای دشمن گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار