به همت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت؛

تجلیل از متحول‌شدگان راهیان نور در همایش «حس پروانگی»

به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از 10 نفر از متحول‌شدگان راهیان نور در همایش «حس پروانگی» تجلیل شد.
کد خبر: ۲۹۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ - 15July 2018

تجلیل از متحول‌شدگان راهیان نور در همایش «حس پروانگی»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، در همایش حس پروانگی که ظهر امروز یکشنبه به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد، با اعطای هدایایی از سوی اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از 10 نفر از متحول‌ شدگان راهیان نور تجلیل شد.

«بنت‌الهدی احمدی» مسئول واحد بانوان اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: متحولین راهیان نور کسانی هستند که در جریان اردوهای راهیان نور تحت تأثیر ارزش‌های مصادره از فرهنگ دفاع مقدس، حجاب چادر را به عنوان پوشش برتر انتخاب کرده‌اند.

وی در خصوص نحوه شناسایی این افراد، افزود: این افراد پس از حضور در یادمان‌های دفاع مقدس در قالب راهیان نور در مسابقات دلنوشته‌های راهیان نور شرکت کرده بودند.

مسئول واحد بانوان اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ضرورت برگزاری همایش «حس پروانگی»، گفت: این همایش با هدف تأثیر‌پذیری دانشجویان و دانش‌آموزان و تبیین اصول، مبانی و ارزش‌ها برگزار شده است.

احمدی به ظرفیت‌های تربیتی اردوهای راهیان نور اشاره داشت و بیان کرد: توجه به تأثیر اردو‌های راهیان نور در نوع نگرش و تفکر و همچنین رفتار و منش افراد و تقویت رویش‌ انقلابی از ضرورت‌های برگزاری همایش «حس پروانگی» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار