مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت اطلاع نسل جوان از رشادت‌های رزمندگان نیروی هوایی

«محمدرضا فخر» گفت: نسل جوان باید به رشادت های رزمندگان نیروی هوایی در زمان جنگ تحمیلی واقف شوند.
کد خبر: ۲۹۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ - 15July 2018

ضرورت اطلاع نسل جوان از رشادت‌های رزمندگان نیروی هوایی

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی در دیدار با فرمانده پایگاه شکاری «شهید حسینی» بیرجند، اظهار داشت: پشتیبانی های نیروی هوایی از رزمندگان در زمان جنگ در بسیاری از موارد موثر بوده است و می طلبد که تجلیل از این فداکاری‌ها رشادت‌ها به خصوص برای نسل جوان صورت گیرد.

وی افزود: نسل جوان باید به رشادت های رزمندگان نیروی هوایی در زمان جنگ تحمیلی واقف شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطر نشان کرد: این اداره کل آمادگی دارد تلاش خود را برای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس نیروی هوایی و نقش آن در جنگ انجام دهد.

سرهنگ «حمید مصطفوی» فرمانده پایگاه شکاری «شهید حسینی» بیرجند نیز در این دیدار اظهار داشت: یکی از مجموعه های تاثیرگذار و معنوی در مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه ما با سیاست های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هماهنگ هستیم، گفت: برای ما افتخار است که در راستای گرامیداشت دفاع مقدس گام برداریم.

فرمانده پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند با اشاره به کنگره شهدا و یادواره شهدای نیروهای هوایی گفت: ۲۸ تیر ماه یادواره شهدا نیروی هوایی برگزار می شود.

مصطفوی این برنامه را در راستای کنگره 2 هزار شهید استان دانست و بیان داشت: 9 شهید نیروی هوایی در استان داریم که هیچکدام در بیرجند دفن نیستند.

 وی یادآور شد: مهمانان این یادواره امیر «خلیلی» همرزم شهید بابایی، حجت الاسلام «عبادی» نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام «هاشمی» دبیر ستاد راهیان نور ارتش و جمعی از مسئولین استانی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار