علامتی اعلام کرد؛

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی نقش دختران در عرصه جنگ نرم/ پویش دانش‌آموزی اولین عکس زیارت

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برنامه‌های دانش‌آموزی دهه کرامت را تشریح کرد و گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع نقش دختران در عرصه جنگ نرم و پویش دانش‌آموزی اولین عکس زیارت از نمونه برنامه‌هاست.
کد خبر: ۲۹۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ - 16July 2018

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی نقش دختران در عرصه جنگ نرم/ پویش دانش‌آموزی اولین عکس زیارتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در تشریح برنامه‌های دهه کرامت این اتحادیه، اظهار داشت: دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌القعده است که آغاز آن با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و با بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) (شاهچراغ) ادامه می یابد و پایانش با سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) همراه است که این دهه تمام مفاهیم سازنده‌ای را که ما در فرهنگ اسلامی داریم، برای مسلمین تداعی می‌کند.

وی با ‌اشاره به عناوین برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در خصوص بزرگداشت دهه کرامت گفت: تفاهم‌نامه‌ای با آستان قدس رضوی امضا شد که در راستای امضای این تفاهم‌نامه سه هزار نفر از دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی به کسوت «خادم یار نوجوان رضوی» نائل شدند. همچنین تفاهم‌نامه‌ای با آستان مقدس احمد بن موسی (ع) (شاهچراغ) امضا شد.

علامتی با‌ اشاره به برگزاری جشن روز دختر در سراسر کشور خاطرنشان کرد: جشن «دختر ماه» به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با‌ اشاره به اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، کارگاه‌های آموزشی ویژه دختران عضو انجمن‌های اسلامی مدارس را در این دهه برگزار خواهد کرد، بیان داشت: یکی دیگر از برنامه‌های این اتحادیه در دهه کرامت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات سبک زندگی اسلامی، ارتباط مؤثر با والدین، هویت‌یابی، شخصیت‌یابی و مدیریت معنوی دختران است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع نقش دختران در عرصه جنگ نرم، استقبال و میزبانی از کاروان‌های زیر سایه خورشید، مسابقات کتابخوانی با موضوعات مرتبط با امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، پویش دانش آموزی اولین عکس زیارت و همچنین ویژه نامه نشریه دانش آموزی آینده سازان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت این اتحادیه است.

وی با اشاره به برگزاری هیأت‌های انصارالمهدی (عج) ویژه دهه کرامت، خاطر نشان کرد: برگزاری هیأت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی (عج) در سراسر کشور با پرداختن به موضوع معرفی هر چه بیشتر شخصیت و تبیین سیره حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع) ویژه برنامه اتحادیه در این ایام است.

منبع:‌ فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار