نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

تکلیف مجتمع کشت و صنعت دورود مشخص شود

«مجید کیانپور» با اشاره به مجتمع کشت و صنعت شهرستان دورود، اظهار داشت: درخواست داریم تکلیف این مجتمع مشخص شود و اگر قرار است این مجتمع به فعالیت خود ادامه دهد، اقدامات مورد نیاز صورت گیرد.
کد خبر: ۲۹۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ - 16July 2018

تکلیف مجتمع کشت و صنعت دورود مشخص شود/فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب برای بازنشستگان نیروهای مسلحبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «مجید کیانپور» نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس، ظهر امروز در جلسه وزیر دفاع با مدیران استان با اشاره به مجتمع کشت و صنعت شهرستان دورود، اظهار داشت: در راستای این پروژه کارهایی در حال انجام است اما آن‌ طور که می‌خواهیم کارها پیش نمی‌رود.

وی با بیان اینکه جلساتی نیز با مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شده تا تصمیم گرفته شود که اگر مجوز‌ یا اقدام دیگری لازم است انجام شود، گفت: درخواست داریم تکلیف این مجتمع مشخص شود و اگر قرار است این مجتمع به فعالیت خود ادامه دهد، اقدامات مورد نیاز صورت گیرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس عنوان کرد: در حال حاضر 10 سال از شروع عملیات اجرایی این پروژه می‌گذرد اما ما تغییر ملموسی را احساس نمی‌کنیم و با توجه به اینکه یکی از مطالبات جدی مردم دورود است بنابراین درخواست داریم تا هر اقدامی لازم است صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اینکه جلسات متعدد برگزار شود ولی خروجی نداشته باشد بی‌فایده است و فقط وقت ما را می‌گیرد پس باید مشکلات این پروژه پیگیری و بررسی‌شده و یک‌بار برای همیشه تکلیف آن مشخص شود.

کیانپور خاطرنشان کرد: امیدواریم ضمن اینکه وظایف سازمانی انجام می شود یک فرصت خوب نیز برای اشتغال جوانان فراهم شود تا وضعیت بیکاری این منطقه را تا حدودی بهبود ببخشد.

وی گفت: مراکز رفاهی و درمانی بازنشستگان در لرستان نیز مشکلاتی دارد و برای کوچک‌ترین امورات درمانی مجبور هستند به استان‌های هم‌ جوار مراجعه کنند پس لازم است مراکز درمانی و رفاهی مناسب برای این افراد ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار