معاون مشارکت امور بانوان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

سیره عملی حضرت معصومه (س) بهترین الگوی تربیتی برای دختران جوان است

روح انگیز جهان افروز گفت: آشنایی دختران جوان با سیره عملی و معارف حضرت معصومه (س) به عنوان یکی از بهترین الگو های تربیتی، امری ضروری است.
کد خبر: ۲۹۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ - 16July 2018

سیره عملی حضرت معصومه (س)، از بهترین الگوهای تربیتی برای دختران جوان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «روح انگیز جهان افروز» معاون مشارکت امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، امروز از شروع به کار نمایشگاه «حافظان حریم خانواده» در خرم آباد با حضور جمعی از مسئولین خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از غرفه های متنوعی تشکیل شده، که مهمترین آنها ایستگاه مسابقات ورزشی، ایستگاه‌ مشاوره دینی با موضوع حجاب و عفاف با رویکرد به زندگی حضرت معصومه (س)، ایستگاه نمایشگاه عکس، غرفه صحیح خوانی قرآن، غرفه نقاشی کودکان و غرفه فروش لباس‌های اسلامی است.

جهان‌افروز با اشاره به مشارکت‌های دستگاه‌های اجرایی در برپایی این نمایشگاه، گفت: اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‍ های دفاع مقدس، فرماندهی انتظامی لرستان، اداره ‌کل ورزش و جوانان لرستان، سپاه ناحیه خرم‌آباد و دبیرخانه بنیاد بین‌المللی غدیر در برپایی این نمایشگاه مشارکت داشتند.

وی در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت تقارن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و هفته حجاب و عفاف برگزار شده است. این در حالی است که حضرت فاطمه معصومه (س) سمبل کامل یک بانوی محجبه است کمااینکه انتقال مفاهیم و سیره عملی حضرت معصومه (س) به بانوان و جوانان و ضرورت آشنایی دختران جوان با این بانوی بزرگوار از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه «حافظان حریم خانواده» در خرم آباد است.

معاون مشارکت زنان اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تقدیر از فعالین حوزه حجاب و عفاف و تجلیل از خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه دانست و عنوان کرد: در آیین افتتاح این نمایشگاه نمایندگان بانوان دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار