وصیت‌نامه دانشجوی شهید محمدعلی زارع/ همیشه برای خدا کار کنید

دانشجوی شهید محمدعلی زارع در وصیت‌نامه خود آورده است: «هميشه نظر و منظور برای خدا كار كردن باشد و هرگز برای نفس و هوای نفسانی نباشد.»
کد خبر: ۳۰۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 18July 2018

وصیت‌نامه دانشجوی شهیدمحمد علی زارع/ همیشه برای خدا کار کنیدبه گزارش خبرنگار ساجد، دانشجوی شهید «محمد علی زارع» در تاریخ چهارم اردیبهشت ۱۳۲۸ در روستای آبکسر از توابع شهرستان ساری چشم به جهان گشود. وی که فارغ التحصیل رشته منابع طبیعی از دانشگاه گرگان بود با شروع جنگ تحمیلی، خود را به سازمان بسیج مستضعفین معرفی کرد و پس از طی کردن دوره آموزشی، عازم سرپل ذهاب شد. محمد علی زارع سرانجام در تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۵۹ در حالی که مشغول وضو گرفتن بود، بر اثر ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

« هرگز ناراحت نباشيد از شهيد شدنم، هميشه دعا كنيد كه انقلاب اسلامی ما به پيروزی نهايی برسد و امام ما خمينی رهبر كبير سلامت باشد. و محبت بين جهان مسلم زياد شود ان‌شاالله.

هميشه نظر و منظور برای خدا كار كردن باشد و هرگز برای نفس و هوای نفسانی نباشد. هرگز لباس‌­های سياه به تن نكنند (كل فاميل‌­ها) و دوستان و آشنايان. بلكه لباس‌­های شادی بر تن كنند چون خدا می­‌داند كه شهادت هزارها مرتبه بهتر است از داماد شدن يا عروس شدن و شهادت يك تولدی است برای زندگی جاودانه و ای كاش جان­‌ها داشتم و بارها براي پيروزی اسلام بر كفر می‌­جنگيدم.

می‌دانم خانم من خيلی بهتر از من بچه­‌ها را اسلامی و انقلابی بار می­‌آورد. ولی تذكراً عرض می‌كنم كه بچه­‌های مرا (عادل و عادله) تا در توان داريد افراد اسلامی (اهل مطالعه و خدمت در راه الله) ببار بياوريد. »

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار