مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی:

دشمن اگر اعتقاد ما را هدف قرار دهد می‌تواند اهداف شوم خود را اجرایی کند

آیت‌الله «کاظم سپاسی آشتیانی» گفت: دشمن به‌خوبی دریافته است که اگر بتواند دژ‌های اعتقادی و فکری جوانان ما را مورد هدف خود قرار دهد و بر آن‌ها تسلط پیدا کند، در واقع توانسته تمامی اهداف شوم خود را اجرایی کند؛ از این رو هر منتظر واقعی امام زمان (عج) باید به ابزار آگاهی و دانش تجهیز شود.
کد خبر: ۳۰۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ - 17July 2018

منتظران واقعی عصر ظهور شهداء هستندآیت‌الله «کاظم سپاسی آشتیانی» در حاشیه زیارت قبور شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به ویژگی‌های قیام حضرت مهدی (عج) و رسالت واقعی یک منتظر واقعی، اظهار داشت: تمامی شهدایی که در دوران جنگ تحمیلی در راه دفاع از خاک، ناموس و آرمان‌های خود از جان گذشته‌اند، در واقع به ندای امام زمان‌شان لبیک گفته و به امر ایشان عمل کرده‌اند.

وی افزود: با ظهور امام زمان (عج) نیز بی‌شک با همین ولایت‌پذیری در رکاب آن حضرت حضور یافته و سرباز ایشان خواهند شد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی تصریح کرد: کسانی که منتظر شهادت و ایثار و همین‌طور انجام وظیفه در راه مولا و امام زمان (عج) خود هستند، منتظران واقعی این راه بوده، هستند و خواهند بود.

آیت‌الله سپاسی آشتیانی با اشاره به مهم‌ترین مسئولیت یک منتظر در عصر ظهور، گفت: افزایش مطالعات دینی و اعتقادی، مهم‌ترین رسالت یک منتظر در عصر ظهور است؛ چرا که دشمن تخریب مبانی فکری و اعتقادی ما را مورد هدف خود قرار داده است.

وی ادامه داد: ضروری است که نهاد‌های دینی و اعتقادی ما در جامعه مطالعات در این حوزه افزایش داده و آگاهی را در جامعه منتشر کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی خاطرنشان کرد: دشمن به‌خوبی دریافته است که اگر بتواند دژ‌های اعتقادی و فکری جوانان ما را مورد هدف خود قرار دهد و بر آن‌ها تسلط پیدا کند، در واقع توانسته تمامی اهداف شوم خود را اجرایی کند؛ از این رو هر منتظر واقعی امام زمان (عج) باید به ابزار آگاهی و دانش تجهیز شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار