مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

زبان هنر بهترین راه برای گم نکردن راه است

سرهنگ «حجت الله ناصر پور» گفت: بهترین روش برای گم نکردن راه، استفاده از زبان هنر است که می توان با استفاده از ظرفیت بالای آن اهداف انقلابی را دنبال کرد.
کد خبر: ۳۰۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ - 18July 2018

زبان هنر بهترین راه برای گم نکردن راه استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت الله ناصر پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان  در جلسه ای که امروز با حضور جمعی از هنرمندان لرستانی در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان برگزارشد، اظهار داشت: از جمله عواملی که راه رستگاری و سعادت را به انسان نشان می دهد هنر است.

وی با اشاره به اینکه هنر بهترین راه انتقال گفتار و افکار بین انسان هاست، گفت: هنرمند انسان والا و دارای اخلاق  برجسته و توانایی وصف ناشدنی است که با افکندن طرحی نو حس زیبایی دیگران را بر می انگیزد.

ناصر پور افزود: در انجام هر کاری وقتی رضایت خداوند متعال مورد نظر باشد، آن کار و عمل جاودانه است و بر همین مبنا، هنرمندانی که آثارشان را در جهت رضایت خداوند و با دید اللهی انجام می دهند، هم خود و هم اثر هنریشان در یادها و اذهان ماندگار می شود.

وی با بیان اینکه هنر با الهام از فرهنگ غالب روزگار خودش شکل می گیرد، تصریح کرد: هنر دفاع مقدس  مبین ارزش ها،  تعاریف، الهامات و عرفان بالای است که می تواند سکان انقلاب اسلامی را حفظ کند چرا که این هنر برگرفته از رشادت ها، دلاوری ها، گذشت و فداکاری های است که ریشه در مکتب ناب حسینی دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان خاطر نشان کرد: هنر مقاومت، هنری سازش ناپذیر است و آنچه که پایه های انقلاب را محکم می کند و باعث تداوم حیات انقلاب اسلامی می شود، حفظ هنر انقلابی وهنر مقاومت سازش ناپذیر است.

ناصر پورگفت: ما در بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس، به دنبال حفظ ارزش هایی هستیم که برمبنای گفتمان اسلامی و انقلابی آنها را پذیرفتیم وسبک زندگی ما برآن شکل گرفته است و می خواهیم همان رویه انقلابی را حفظ کنیم تا بتوانیم در عملیات روانی نرم دشمن، با توانایی در گفتار و اقناع و ترغیب، جامعۀ مخاطب را حفظ کنیم.

وی با تأکید بر این نکته که برخی آگاهانه می خواهند ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را از بین ببرند، گفت بهترین روش برای گم نکردن راه استفاده از زبان هنر است که می توان با استفاده از ظرفیت بالای آن اهداف انقلابی را دنبال کرد و به نتایج مورد نظر و مطلوب رسید.

انتهای پیام/       

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار