امیر سرتیپ خلبان «حسن شاه صفی»:

شکاری بمب افکن های صاعقه ایرانی سینه آسمان آبی را می شکافند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز شکاری بمب افکن های صاعقه ایرانی سینه آسمان آبی ایران را می شکافند و دانشمندان جوان این نیروی خوشنام و غیرتمند، در مسیر رسیدن به خودکفایی کامل گام بر می دارند.
کد خبر: ۳۰۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷ - 19July 2018

شکاری بمب افکن های صاعقه ایرانی سینه آسمان آبی را می شکافندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، امیر سرتیپ خلبان «حسن شاه صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش پیامی به اولین یادواره شهدای نیروی هوایی استان خراسان جنوبی صادر کرد.

وی در پیام خود به این یادواره که امروز در «بیرجند» برگزار شد اظهار داشت: دامن پاک ایران زمین زادگاه دلیرانی است که کامشان را با تربت پاک سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) برداشته اند و شیوه پیوند و پیمان ناگسستنی خود با ولایت را از قمر بنی هاشم آموخته اند؛ مردان تاریخ سازی که رفتند تا بمانند و نام بلندشان نشان خوش نامی بر سینه ستبر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران باشد.

وی افزود: جای جای ایران روسفید از نام فرزندانی است که اگرچه رفتنشان بازماندگان را سیاه پوش کرده اما سند افتخار تاریخ قریه، شهر و استان شده اند.

تقدیم دو هزار شهید از خراسان جنوبی

فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان داشت: در این میان سرزمین علم، فرهنگ، ادب و فقاهت، استان خراسان جنوبی همواره در طول تاریخ ایران و به ویژه در انقلاب بزرگ و شکوهمند اسلامی نقش فعال، موثر و ویژه ای داشته است در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نیز حضور فعال داشته به گونه ای که قریب به 2 هزار شهید نام آور تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

سرتیپ شاه صفی ضمن بیان اینکه نیروی هوایی نیز با تقدیم شهیدان خوش نامی از این استان بر خود می بالد گفت: شهیدان گرانقدری همچون «سید حسین حسینی»، شهید «غلام رضا خورشیدی»، شهید «علی اصغر فتح نژاد»، شهید «مختار غفوری»، شهید «غفار رامین فر»، شهید «عبدالعلی فغانی»، شهید «حسن ابراهیم زاده شهری» و شهید «مرتضی زنگویی».

وی ادامه داد: اما تربیت یافتگان آن شهیدان به رحمت حق پیوسته هم اینک با گذر از گردنه های تحریم و تهدید، پا به قله های بلند خودکفایی نهاده اند به گونه ای که امروز شکاری بمب افکن های صاعقه ایرانی سینه آسمان آبی ایران را می شکافند و دانشمندان جوان این نیروی خوشنام و غیرتمند، در مسیر رسیدن به خودکفایی کامل گام بر می دارند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: این خودباوری ثمره شیرین نخل تناوری است که دیروز با خون فرزندان بی بدیل و از جان گذشته شما آبیاری شده است.

سرتیپ شاه صفی با نکوداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی های شهیدان به خون خفته، جانبازان سرافراز و آزادگان صبور و غیور عنوان کرد: به عنوان سربازی از خانواده بزرگ ارتش در محضر ارواح مطهر همرزمان شهیدم اطمینان می دهم ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه نیروی هوایی تا آخرین قطره خون کارکنانش تیغِ آخته و بی نیام اراده رهبر معظم انقلاب و امت شهید پرور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان ضمن آرزوی طول عمر با عزت برای فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، با تشکر از تشریک مساعی مسئولین ارجمند استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند برای برگزاری شکوهمند مراسم نکوداشت یاد و خاطره فرزندان رشید نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای همگان توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار