مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) بزرگترین جشن دهه کرامت در مازندران است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) را رویداد بزرگ فرهنگی و هنری برشمرد و گفت: برگزاری این جشنواره در دهه کرامت از جمله جشن‌های بزرگ این دهه به شمار می‌رود که در سرزمین ولایتمدار و علوی‌تبار مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ - 23July 2018

جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) بزرگترین جشن دهه کرامت در مازندران استبه گزارش دفاع پرس از ساری، «محمود شالویی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) با بیان اینکه امام رضا (ع) متعلق به یک قوم و دسته خاص نیست، اظهار داشت: ائمه (ع) برای برقراری ارتباط بین مخلوق با خالق آمده اند و باید از این نظر خداوند را شاکر باشیم؛ زیرا ایران اسلامی نیز میزبان یکی از ائمه اطهار است.
 
وی جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) را رویداد بزرگ فرهنگی و هنری برشمرد و گفت: برگزاری این جشنواره در دهه کرامت از جمله جشن‌های بزرگ این دهه به شمار می رود که در سرزمین ولایتمدار و علوی تبار مازندران برگزار می شود.
 
این مسئول با تقدیر از مهمانان داخلی و خارجی شرکت کننده در مراسم اختتامیه جشنواره اظهار امیدواری کرد تا این جشنواره و اتفاق مبارک سالیان سال در استان تداوم یابد.
 
شالویی با اشاره به استقبال زیاد از جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) متذکر شد: امیدوارم این مسیر شتابان پیش رود و شاهد برپایی گسترده جشنواره در سال‌های آتی باشیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها