فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

گستردگی حوزه رسانه نباید موجب دیده ‌نشدن برخی موضوعات شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تأکید بر ضرورت و اهمیت وجود نگاه انتقادی در رسانه‌ها برای بهبود وضعیت شهرستان، گفت: گستردگی حوزه رسانه نباید موجب دیده ‌نشدن برخی موضوعات شود.
کد خبر: ۳۰۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ - 23July 2018
گستردگی حوزه رسانه نباید موجب عدم دیده ‌شدن برخی موضوعات شودبه گزارش دفاع پرس از ساری، «سیدموسی حسین‌نژاد» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه، وضعیت حجاب شهرستان را به برکت وجود شهدا، مجاهدان و عالمان آن خوب برشمرد و اظهار داشت: اما نباید این امر را به حال خود واگذاشت و باید از ایجاد ناهنجاری جلوگیری شود.
 
وی با انتقاد از برگزاری اردوهای مختلط در شهرستان، بر حفظ سنت بکر و فرهنگ اصیل روستاهای شهرستان تأکید کرد و افزود: شاید مسئولین خود را به غفلت زده‌اند، اما برای اصحاب رسانه این امر ضروری است تا به واسطه برد موثر خود سعی کنند تا ضد ارزش جایگزین ارزش نشود.
 
حسین‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین هجمه بر سنگر رسانه است، بر لزوم دانش سیاسی، بینش اعتقادی و سواد رسانه‌ای اصحاب رسانه تأکید کرد و افزود: اکنون بر سنگر نظامی فشاری نیست چرا که حوزه تهدیدات دشمن جنگ نرم بوده و نیازمند افسران جنگ نرم است.
 
وی با بیان اینکه امروز شهرستان سوادکوه به دلیل آوازه شهدا، مجاهدان و عالمانش و صبوری خانواده شهدا شناخته شده، بر لزوم شناساندن بیشتر سوادکوه به منظور اعتلای آن تأکید کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت سوادکوه با تأکید بر ضرورت و اهمیت وجود نگاه انتقادی در رسانه‌ها برای بهبود وضعیت شهرستان، متذکر شد: گستردگی حوزه رسانه نباید موجب عدم دیده ‌شدن برخی موضوعات شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار