فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی تاکید کرد؛

ضرورت بهره‌برداری محتوایی از برنامه‌های دیدار با خانواده‌های شهدا

سردار «محسن کریمی» گفت: در هر یک از دیدار‌ها با خانواده‌های شهدا خاطرات ناب و ناگفته‌ای از سوی آنان بیان می‌شود که با بهره‌برداری‌های محتوایی از این خاطرات، می‌توانیم گنجینه‌ای ارزشمند و ماندنی را ایجاد کنیم.
کد خبر: ۳۰۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ - 23July 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی در جلسه ستاد کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی، با اشاره به ظرفیت‌های محتوایی دیدار با خانواده‌های شهدای استان مرکزی، اظهار داشت: در هر یک از این دیدارها خاطرات ناگفته‌ای از سوی خانواده‌ها بیان می‌شود که توجه به آن‌ها سبب می‌شود بتوانیم گنجینه گران‌بهایی را ایجاد کنیم.

بهره برداری محتوایی از برنامه های بازدید خانواده شهدای استان مرکزی

وی افزود: هر دیداری از خانواده‌های شهدا، برگی از کتاب رشادت و شجاعت فرزندان این مرزو بوم است که آشنایی با سبک و روش زندگی آنان می‌تواند الگوسازی نسل امروز را به همراه داشته باشد؛ از این رو می‌طلبد که تیم اعزامی دقت لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: هر یک از این سرکشی‌ها علاوه بر دلجویی که از خانواده‌ها انجام می‌شود، در واقع گذشته‌ای ورق می‌خورد که از دل آن‌ها سوژه‌های ناب فراوانی را می‌توان استخراج کرد.

خاطرنشان می‌شود در این جلسه، در خصوص ساخت تندیس‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی، ساخت مستند‌های ۵ دقیقه‌ای حضرت امام راحل توسط شبکه افق، چگونگی و برنامه‌ریزی سرکشی از خانواده‌های شهدای استان مرکزی بحث و تبادل نظر شد.

بهره برداری محتوایی از برنامه های بازدید خانواده شهدای استان مرکزی

بهره برداری محتوایی از برنامه های بازدید خانواده شهدای استان مرکزی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار