مسئولان کردستان به شهدای حمله تروریستی مریوان ادای احترام کردند

مسئولان ارشد استان کردستان در سومین روز از حمله تروریستی به یک پایگاه نظامی مرزی در نزدیکی روستای «دری» از توابع شهرستان «مریوان»، به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۳۰۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ - 23July 2018

مسئولان کردستان به شهدای حمله تروریستی مریوان احترام کرندبه گزارش دفاع پرس از کردستان، آیت‌الله «سید محمد حسینی شاهرودی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان به همراه «بهمن مرادنیا» استاندار، ماموستا «فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، جمعی از مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان، با حضور در گلزار شهدای مریوان، به مقام شامخ شهدای حادثه تروریستی اخیر روستای «دری» ادای احترام کرده و با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه، یاد این شهیدان را گرامی داشتند.

نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار کردستان همچنین با حضور در منزل این شهیدان والامقام، با خانواده‌های معظم این شهیدان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

خاطرنشان می‌شود در درگیری مسلحانه بامداد روز شنبه ۳۰ تیرماه در روستای «دری» بین گروه‌های تروریستی و نیرو‌های نظامی، ۱۱ نفر از رزمندگان بسیجی شهید و هشت نفر دیگر نیز زخمی شدند.

هفت نفر از این شهدا اهل شهرستان مریوان بودند که در همان روز حادثه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان پیکر مطهرشان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شدند. همچنین یک شهید اهل سنندج و سه شهید نیز اهل شهرستان قروه بودند

همچنین از میان این افراد ۱۰ نفر پاسدار پایوار و بسیجی و یک نفر نیز پاسدار وظیفه بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها