مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد؛

تلاش برای رفع مشکلات کشور با مدیریت انقلابی و جهادی

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه کشور نیاز به امید و آرامش دارد، گفت: باید با تفکر مدیریت انقلابی و جهادی در رفع مشکلات کشور تلاش کنیم. انقلاب اسلامی به لطف خدا این مرحله را هم پشت سر مى‌گذارد و روسیاهی از آنِ دشمنان است.
کد خبر: ۳۰۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ - 24July 2018
تلاش برای رفع مشکلات کشور با مدیریت انقلابی و جهادیبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در سومین گردهمایی معاونان، مدیران و رؤسای ادارت تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران که در رینه آمل برگزار شد، با تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، مبنای اصلی حرکت انقلابی حضرت امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی را مقاومت و پایداری در برابر مستکبران عنوان کرد و اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی به عنوان نماد پایداری و ایستادگی در جهان مطرح است.
 
وی اصلی‌ترین نقشه و برنامه‌ریزی دشمن را در سال‌های اخیر اسلام‌هراسی و مخدوش کردن چهره اسلام و مسلمانان در جهان دانست و افزود: ایالات متحده و هم‌پیمانانش در منطقه و جهان با راه انداختن گروه‌های تروریستی، وهابی و تکفیری مانند داعش و جبهه النصره و... در کشورهای سوریه، عراق و افغانستان سعی کردند به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کنند که با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و با تلاش و مجاهدت‌های رزمندگان جان برکف، این خواست شوم آنان محقق نشد و نخواهد شد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تقدیر از مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه رزمندگان ایران اسلامی، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی با شرایط حساسی مواجهه است و مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور بر این حساسیت افزوده و دشمن هم درصدد بحرانی جلوه دادن ایران اسلامی است تا جمهوری اسلامی را به تسلیم وادار کند و این خواب آشفته بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری تعبیر نخواهد شد و جمهوری اسلامی همچنان استوار و محکم ایستاده است.
 
این مسئول با اشاره به توطئه‌های خصمانه ایالات متحده، قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به ایران اسلامی و فشارهای اقتصادی سال‌های اخیر، تصریح کرد: همواره و در طول انقلاب اعتماد به آمریکا از اشتباهات تاکتیکى است و آمریکا نشان داد که هیچ وقت دوست ما نخواهد بود و به دنبال تغییر در نظام حکومتی جمهوری اسلامی است و مهم‌ترین اهداف آن براندازی نظام و یا انحراف در اهداف انقلاب و در نهایت تسلط بر کشور است که این خواسته آنان هم با تدبیر مقام معظم رهبری و ملت بصیر ایران اسلامی، محقق نخواهد شد.
 
شکریان‌امیری در بخش پایانی سخنان خود به اوضاع منطقه و برخی کشورهای اسلامی از جمله عراق اشاره کرد و گفت: کشور نیاز به امید و آرامش دارد و باید با تفکر مدیریت انقلابی و جهادی در رفع مشکلات کشور تلاش کنیم و انقلاب اسلامی به لطف خدا این مرحله را هم پشت سر مى گذارد و روسیاهی از آن دشمنان است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار