امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

نشست اعضای فراکسیون ولایی مجلس با رئیس‌جمهور

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک نمایندگانی از فراکسیون ولایی و اعضای کمیسیون اقتصادی خانه ملت با رئیس جمهور پیرامون رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ - 28July 2018

نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با رئیس‌جمهور«احمد امیرآبادی فراهانی» عضو هیات رئیسه و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به افزایش قیمت‌های اخیر در بازارهای داخلی، رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم را از وظایف خطیر نمایندگان مردم در مجلس عنوان کرد و اظهار داشت: برای حل و فصل دغدغه‌های مردم که منجر به نارضایتی آنها از وضعیت موجود در کشور شده است، جلسات متعددی در مجلس برگزار کردیم امیدداریم خروجی این جلسات در بازار داخلی ظهور و بروز کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسوولان در هر رده‌ای که هستند نباید از یاد مردم و به خصوص نیازمندان غافل شوند، افزود: وحدت میان مردم و مسوولان میسر نخواهد شد، مگر اینکه مسوولان با عملکرد مناسب خود باعث رضایت مردم در جامعه شوند.

امیرآبادی فراهانی همچنین به نشست مشترک اعضای فراکسیون ولایی و کمیسیون اقتصادی مجلس با رئیس‌جمهور در روز دوشنبه هفته جاری اشاره کرد و گفت: تبادل نظر در مورد چگونگی کاهش مشکلات اقتصادی کشور از مهم‌ترین محورهای این نشست خواهد بود.

 انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار