فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع):

دشمن طی ۴۰ سال گذشته به دنبال جدایی مردم از نظام است

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: همه هم و غم دشمن در جاسوسی از ملت ایران است و آنان طی ۴۰ سال گذشته به دنبال جدایی مردم از نظام هستند.
کد خبر: ۳۰۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ - 28July 2018

دشمن 40 سال است به دنبال جدایی مردم از نظام است‌به گزارش دفاع پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» در محفل خاطره‌گویی و روایتگری سالروز عملیات مرصاد که در سالن اجتماعات حوزه هنری لرستان برگزار شد‌، اظهار داشت: حمله منافقین به مرصاد مانند حمله داعش به موصل بود و با این مدل‌ها خیلی از ملت‌ها را از بین بردند، آن‌ها کسانی را نفوذ می‌دادند که برخوردهای تندتری داشته تا فرماندهی و ریاست را به دست بگیرد که یکی از این افراد حضور رجوی در جمع مجاهدان خلق بود.

وی افزود: جمهوری اسلامی هشت سال جنگ سخت را از نزدیک دیده است، جنگی که دشمن با پشتوانه شرق و غرب صورت داد و به این نتیجه رسید که ایران کشوری شکست ناپذیر است؛ شهدایی همچون شهید «علیرضا ناصری نسب» صادقانه رفتند و تمام هستی و دارایی خود را در دست گرفته و مردانه ایستادند.

کشکولی بیان داشت: امروز با همه جنگ روانی و قصوری که وجود دارد هنوز هم نام شهید برای مردم با ارزش است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: نکته تلخی که در کشور رخ داد این بود که گروهی آمدند و بخش زیادی از جمعیت جوانان این مملکت را به نام دین و اسلام فریب دادند؛ مجاهدان خلق مشتی کافر بودند که ظاهر دینی داشتند، عده‌ای که ادعای ایمان داشتند ولی معتقد به اسلام نبودند، این‌ها مدل‌هایی است که سازمان سیا 200 الی 300 سال پیش از آنها استفاده می کرد.

وی بیان کرد: دشمن مردم‌ سالاری ما را باور نمی‌کرد و هنوز هم باور نمی‌کند و الان ترامپ نیز این مقوله را باور ندارد. صهیونیست‌ها کسانی را می‌سازند که هم دین را ضایع و هم ارزش‌های دینی را پایمال می‌کنند و رو در رو با مؤمنان به نام اینکه مجاهد واقعی هستند می‌جنگند.

سردار کشکولی تصریح کرد: در هشت سال جنگ همه جهان آمدند و هیچ غلطی نکردند، این‌ها تاکنون مردم‌ سالاری واقعی را ندیده‌اند، در کشور ما هیچ‌ کسی رییس نیست و صاحب کشور ملت است. همان‌ گونه که امام راحل گفتند ملت ولی‌ نعمت ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات مرصاد امام خمینی (ره) هوشمندانه قطعنامه را پذیرفت، این قطعنامه زمانی بود که ما به خاک عراق رفتیم و آن‌ها می‌خواستند با این قطعنامه ما را برگردانند؛ عراق زمانی این قطعنامه را پذیرفت که جریان جنگ عوض شده بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: اکنون نیز همه هم‌ و غمشان در جاسوسی است و اینکه خبری در فضای مجازی بفرستند،‌ دشمن 40 سال است به دنبال جدایی مردم از نظام است‌. در اغتشاشاتی که در کشور رخ داد افراد زیادی به میدان آمدند و شعارهای تند می‌دادند ولی یک شعارشان علیه گرانی و اقتصاد نبود. مردم هوشمندانه تماشا می‌کردند و محل نمی‌گذاشتند.

سردار کشکولی افزود: باید بین مطالبات و اغتشاشات تفاوت بگذاریم، اکنون نیز ترامپ همین اشتباهات را دارد و فکر می‌کند با گرانی و سوء مدیریت، مردم از اصل نظام زده می‌شوند ولی این‌ گونه نیست و فکر این که نظام زیر و رو شود غلط است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: باید هوشمندانه حرف بزنیم و مطالبات به‌ جایی داشته باشیم. اسرائیل در محاصره ایران خفه می‌شود ولی در فضای مجازی به گونه ای فعالیت می کند که گویی ما محاصره هستیم.

وی بیان کرد: باید هوشمندانه عمل کنیم ضمن اینکه مطالبات مردم باید رسیدگی شود و نگذاریم هیچ مدیری بی‌توجه باشد.  متأسفانه فضای مجازی، فضای باورپذیری است که باید در آن به بلوغ برسیم و نوع کارکرد با این فضا را به مردم یاد دهیم. منافقان امروز هیچی ندارند بنابراین ما باید هوشمندانه از انقلاب، ارزش‌ها و مردم‌ سالاری دینی مراقبت کنیم‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار