مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران:

ولایت فقیه پشتوانه اصلی جمهوری اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: پشتوانه اصلی جمهوری اسلامی، امت قهرمان ایران اسلامی و ولایت فقیه است و اهداف جمهوری اسلامی متعالی است و قابل قیاس با دیگر انقلاب ها در جهان نیست.
کد خبر: ۳۰۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ - 31July 2018
ولایت فقیه پشتوانه اصلی جمهوری اسلامی است/به وجود آمدن شیعه انگلیسی امتداد توطئه جنگ مذهبی در منطقه استبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «ناصرشکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی روحانیون مستقر شهرهای مازندران با عنوان اینکه توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر این حجم توطئه ها، نظام سلطه را با چالش جدی مواجه کرده است.
 
وی به برنامه ریزی دشمن در جنگ اقتصادی اشاره و بیان کرد: بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، توطئه های دشمنان این نظام مقدس همچنان ادامه دارد و ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر این حجم عظیم از توطئه ها، نظام سلطه را با چالش جدی مواجه کرده است.
 
این مسئول در ادامه با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در سال ها و ماه های اخیر افزود: درک مشکلات کشور، همدلی و هم افزایی مردم مقاوم ایران اسلامی و تلاش و عزم جدی مسئولان کشور، می تواند بسیاری از این مشکلات به وجود آمده را حل کند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص انقلاب اسلامی و فرق آن با انقلاب های به وجود آمده در کشورهای دیگر، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی است و امام خمینی (ره) با تمسک به دین مبین اسلام، قرآن و  معارف اهل بیت (ع) این انقلاب را پایه ریزی کرده و اهداف متعالی آن با مبانی اسلام و قرآن تطبیق داده شده است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه با اشاره به طول عمر کوتاه انقلاب فرانسه، روسیه، چین و ... ادامه داد: پشتوانه اصلی جمهوری اسلامی، امت قهرمان ایران اسلامی و ولایت فقیه است و اهداف جمهوری اسلامی متعالی است و قابل قیاس با دیگر انقلاب ها در جهان نیست.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرموده امام (ره) در خصوص امت عصر خویش که فرمود امت من از امت صدر اسلام با وفاتر است، تاکید کرد: جمهوری اسلامی 40 سال است با وجود همه توطئه ها و فشارهای اقتصادی و با وجود اعمال تحریم های ظالمانه از سوی ایالت متحده در مسیر پیشرفت و تعالی گام برمی دارد و از مسیر اصلی خود منحرف نشده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری  و درایت معظم له در برابر طوفان های سهمگین دشمنان خارجی و داخلی، خاطر نشان کرد: ولایت فقیه دژ مستحکم و غیر قابل نفوذ جمهوری اسلامی است و امروز خار در چشم و استخوان در گلوی دشمنان ایران اسلامی است.
 
شکریان امیری با اشاره به تحلیل برخی مستشاران نظامی ایالات متحده برای عدم توانمندی و موفقیت در جنگ نظامی در برابر جمهوری اسلامی، بیان داشت: آماده سازی و مجهز کردن جریان های تکفیری و تروریستی در منطقه با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی و محور مقاومت صورت گرفت که ایالات متحده در این نقشه هم شکست مفتضحانه ای را متحمل شد و ایجاد جنگ مذهبی و داخلی سرانجام با شکست روبرو خواهد شد.
 
وی شیعه انگلیسی را امتداد توطئه جنگ مذهبی در کشور و منطقه دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران، حزب الله در لبنان و جریان مقاومت در سوریه و عراق امروز به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت و عزت دنیای اسلام در منطقه معرفی شده اند و در جنگ نابرابر ائتلاف سعودی در مقابل مردم مظلوم یمن هم وعده الهی محقق خواهد شد و پیروزی با این امت مظلوم و مقاوم یمن خواهد بود.
 
این مسئول با اشاره به توان نظامی و موشکی جمهوری اسلامی و رتبه های برتر علمی جمهوری اسلامی در نانو، هسته ای، فضا، ژنتیک و دارو در سال های اخیر اشاره کرد و اذعان داشت: توان موشکی جمهوری اسلامی باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی است و دیوار آهنین رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی از خانه عنکبوت هم سست تر است و به تعبیر رهبر عظیم الشان انقلاب اسرائیل بیست سال آینده را نخواهد دید و نابود خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار