معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خبر داد؛

برگزاری مراسم روز زیارتی امام رضا (ع) در حرم رضوی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم روز زیارتی مخصوص امام رضا (ع) بعد از ظهر دوشنبه در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
کد خبر: ۳۰۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵ - 04August 2018

برگزاری مراسم روز زیارتی امام رضا (ع) در حرم رضویبه گزارش دفاع پرس از مشهد، حجت‌الاسلام  «سیدجلال حسینی» ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به برنامه های روز زیارتی امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی اشاره و اظهار داشت: ویژه برنامه‎های روز زیارتی امام هشتم (ع) دوشنبه ۱۵ مردادماه ماه مصادف با ۲۳ ذی القعده از ساعت ۱۷:۳۰ در صحن‌ جامع رضوی با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز می‌شود و پس از آن حجت‌الاسلام «سیدحسین مؤمنی»، استاد حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی می‎پردازد.

وی افزود: در ادامه این مراسم سعید حدادیان؛ مداح اهل بیت (ع) به مرثیه‌سرایی خواهد پرداخت و پس از آن زیارت جامعه کبیره قرائت می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در روز ۲۳ ذی‌القعده به زیارت حضرت رضا (ع) از نزدیک و دور تاکید شده و همچنین بنا به روایتی شهادت حضرت رضا (ع) در این روز واقع شده است.

وی گفت: به مناسبت بیست و سوم ذی‌القعده ویژه برنامه «قرار زیارت» نیز تدارک دیده شده است که در این برنامه در هشت مکان حرم امام رضا (ع) در ساعت‎های مختلف زیارت جامعه کبیره قرائت می‎شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار