نامه خواهرزاده شهید پازشگر به امام خمینی (ره)

«اعظم نیک‌بخت» خواهرزاده شهید «غلامحسین پازشگر» و رزمنده در بند اسارت «علی پازشگر» در نامه خود به امام خمینی (ره) آورده است: «رزمنده در بند اسارت رژیم بعث عراق «علی پازشگر» هر وقت نامه می‌دهد، از بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی به عنوان پدربزرگ یاد می‌کند.»
کد خبر: ۳۰۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 06August 2018

نامه خواهرزاده شهید پازشگر به امام خمینی (ره)به گزارش خبرنگار ساجد، «اعظم نیک‌بخت» خواهرزاده شهید «غلامحسین پازشگر» و رزمنده در بند اسارت «علی پازشگر» از تهران برای امام خمینی (ره) نامه‌ای نوشت.

متن این نامه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ای نایب بر حق حجت ابن الحسن و‌ ای فریادرس میلیون‌ها انسان مستضعف و‌ ای قلب تپنده امت اسلام، سلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

امیدوارم که حالتان خوب باشد و تا ظهور مهدی موعود (عج) و حتی در کنار ایشان، خداوند شما را و کلیه علمای اسلام را، در پناه قرآن حفظ بفرماید.

امام عظیم الشأن، معذرت می‌خواهم از این که وقت شریف و گرامیتان را می‌گیرم؛ اما با خواندن این نوشتار و جواب دادن به آن روح تازه‌ای در کالبد این خانواده که جز پیروزی اسلام نمی‌خواهند، دمیده خواهد شد.

امام عزیزتر از جان، نامه‌ای را که از عراق آمده و شما می‌خوانید، ابتدا توسط برادر شهید «غلامحسین پازشگر» نوشته شده و برای برادر اسیرش علی فرستاده شده و غلامحسین شهریورماه، به دست کومله جنایتکار، به شهادت رسیده است و علی از شهادت برادرش خبر ندارد.

علی هر وقت نامه می‌دهد، از شما به عنوان پدربزرگ یاد می‌کند و همیشه سلام فراوان برایتان می‌رساند و ما نیز بر حسب وظیفه و امانتداری این نامه را برایتان ارسال می‌کنیم.

علی همیشه در نامه‌هایش به جز شما به تمامی مسئولین مملکت سلام می‌رساند و از حالشان می‌پرسد، البته فقط نام کوچک‌شان را می‌نویسد که کسی متوجه نشود.

امام عزیز، این دو برادر از کودکی پدر و مادر خود را از دست داده‌اند و این فرزند اسیر شما که فقط جسمش اسیر بعثیون صهیونیستی است و روحش در ایران اسلامی، از صحبت‌های شما به عنوان داستان یاد می‌کند.

علی در یکی از نامه‌هایش یادآور شده که دلش برای شما خیلی تنگ شده و اگرچه نمی‌تواند صدای دلپذیر شما را بشنود و یا عکس مجذوب شما را ببیند؛ ولی دوست دارد خط مبارک شما را زیارت کند.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج)، حتی کنار مهدی (عج)، خمینی را نگهدار.

والسلام علی من التبع الهدی

اعظم نیک بخت خواهرزاده اسیر و شهید

۱۳۶۱/۱۲/۲۴

قسمتی از نامه رزمنده (علی پازشگر) در بند اسارت توسط رژیم بعث عراق به برادر شهیدش (غلامحسین پازشگر):

... حسین جان به پدربزرگ [امام خمینی] سلام برسان و بگو که من داستان‌های تو را خیلی دوست دارم؛ در پایان به سیدعلی، علی اکبر، سید حسین سلام برسان.

اللهم ما بنا من نعمت فمنک

علی پازشگر»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها