فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

ولایت پذیری و اطاعت پذیری در همه شرایط، از شاخصه های بارز سپاه است

سردار «علی قاسمی» گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خودش را سرباز انقلاب، رهبری و ولایت می داند و از شاخصه های بارز سپاه ولایت پذیری و اطاعت پذیری در همه شرایط است.
کد خبر: ۳۰۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ - 05August 2018

ولایت پذیری و اطاعت پذیری در همه شرایط، از شاخصه های بارز سپاه استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار فرماندهان سپاه انصار الرضا (ع) با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بیرجند با اشاره به دومین سال انتصاب حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» به نمایندگی مقام معظم رهبری در استان، اظهار داشت: خدا را شاکریم که در انتصاب ایشان الحق و الانصاف از هر جهت شایستگی نماینده مقام امامت و ولایت را دارند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خودش را سرباز انقلاب و رهبری و ولایت می داند و از شاخصه های بارز سپاه ولایت پذیری و اطاعت پذیری در همه شرایط است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امام فرمود «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، گفت: این جمله را در سپاه سرلوحه خودمان قرار دادیم و خودمان را فدایی کامل دستورات ولی امر مسلمین می دانیم.

قاسمی عنوان کرد: حیات و پاسداری و خدمتمان اگر در این راه نباشد قابل قبول نمی دانیم و در همه شئونات و سلسه مراتب فرماندهی سپاه، تاکید بر این است که یک پاسدار باید ولایی باشد و خودش را سرباز ولایت بداند.

حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی»، نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان کرد: نعمت ولایت و امامت نعمت عظیمی است که خداوند بر ما در این مقطع از تاریخ منت گذاشته است.

وی ولایت پذیری و ولایت مداری را از شاخص‌های سپاه دانست و گفت: پیوند بین مومنان با ولایت امر مهمی است که شاگردان این مکتب آن را با عمل، نگاه عمیق و تدابیر در زندگی و مدیریت خود نشان می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: نمایندگان ولی فقیه در هر استان حلقه اتصال مردم با رهبری هستند و آیت‌ الله عبادی در خراسان جنوبی این حلقه اتصال را برقرار کردند.

حجت الاسلام نوفرستی خاطر نشان کرد: امید است همه ما در رکاب ولایت فقیه گام برداریم و توفیق عمل شایسته را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار