آیین‌نامه بخش «جلوه گاه امید» منتشر شد

آیین‌نامه «جلوه گاه امید» از بخش‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان منتشر شد.
کد خبر: ۳۰۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ - 05August 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در آستانه برگزاری «سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان» و با توجه به اثر بخشی و فرهنگ سازی سینما برای جامعه ایرانی و از آنجا که تنوع موضوعی در آثار سینمایی خصوصاٌ سینمای کودک و نوجوان و در راستای حمایت از سینمای ملی می‌تواند بستر جدیدی را برای فعالیت سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی ترسیم کند بخش ویژه ای با عنوان «جلوه گاه امید» با مشارکت سازمانهای دولتی و غیردولتی برگزار می شود.

مقررات:
1- سازمانهای دولتی و خصوصی می توانند ضمن بررسی آثاری که در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره پذیرفته شده اند به فیلم های منتخب از نگاه خودبا توجه به اولويت هاي موضوعي سازمان متبوع جوایزی اهدا نمایند.

2- هیئت داوران هر سازمان مشتمل بر سه نفر از کارشناسان فرهنگی و هنری است که حضور یک نفر از داوران از میان کارگردانان، بازیگران، تهیه کنندگان، مدرسان و منتقدان سینما و یا یکی از مشاغل اصلی فنی در سینما با صلاحیت علمی و هنری و دو نَفَر إز كارشناسان سازمان مذكور خواهد بود.

3- پس از درخواست تقاضا از سوی سازمانها؛ چگونگی مشارکت از سوی جشنواره بررسی و اعلام خواهد شد. همچنین پس از توافق فرم تکمیل شده به همراه معرفی نماینده تام الاختیار، یک نسخه لوح فشرده حاوی آرم سازمان و عکس و رزمه هیات داوران می بایست در اسرع وقت به مدیریت این بخش ارائه گردد.

4- حداقل میزان مشارکت هر سازمان مبلغ 70 میلیون ریال می‌باشد که بین یک یا دو انتخاب خواهند داشت.

5- برنامه بازبینی فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره از سوی دبیرخانه این بخش تنظیم و داوران هر سازمان موظفند در زمان‌بندی ارائه شده نسبت به تماشا و داوری فیلم‌ها اقدام نمایند.

6- در مراسم اهدای جوايز «بخش جلوه گاه امید» که به صورت جداگانه و با حضور مقامات و روسای سازمانها و نهادها برگزار خواهد شد نماینده هیئت داوران یا بالاترین مقام سازمان برای اهدای جایزه در جایگاه حضور خواهند یافت و بیانیه های هیئت داوران، تنها از طریق روابط عمومی جشنواره در فضای رسانه ای منتشر خواهد شد.

7- آخرین مهلت درخواست و تکمیل فرم تقاضا 30 مرداد ماه 1397 میباشد و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

8- در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد سازمان‌ها ممکن است این بخش حذف شود و در اینصورت جوایز تحویل داده شده به دبیرخانه، عودت خواهد شد.

سی و یکمین جشنواره بین‌‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری «علیرضا رضاداد» 8 الی 14 شهریور 97 در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها