برگزاری مرحله دوم آزمون حافظان قرآنی

مرحله دوم آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن طی روز‌های ۲۷ و ۲۸ مردادماه در لرستان برگزار می‌‏شود.
کد خبر: ۳۰۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ - 06August 2018

آزمون مرحله دوم حافظان قرآنی در 27 و 28 مرداد ماه برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، مرحله دوم سیزدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌ کریم استان لرستان که در مرحله اول موفق به کسب نمره قبولی شده و اسامی آن‌ها در سایت تلاوت اعلام شده است، طی روزهای ۲۷ و ۲۸ مردادماه جاری برگزار خواهد شد.

این آزمون قرآنی در رشته‌های حفظ سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء و ۲۰ جزء قرآن‌ کریم برگزار می‏ شود که در لرستان آزمون مربوط به بانوان حافظ شنبه و یک‌شنبه، ۲۷ و ۲۸ مردادماه و آزمون مربوط به آقایان حافظ ۲۷ مردادماه جاری در محل اداره‌ کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار خواهد شد.

نتایج مرحله دوم سیزدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌ کریم نیز آبان‌ماه امسال از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان دارالقرآن‌ الکریم (سایت تلاوت) اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام این آزمون قرآنی از حافظان از بهمن‌ماه سال ۹۶ آغاز شد و تا فروردین‌ماه امسال ادامه داشت. آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظ قرآن هر سال طی چهار مرحله از سوی سازمان دارالقرآن‌ الکریم برپا می‌شود که مرحله اول به‌ صورت کتبی، مرحله دوم به‌ صورت شفاهی برگزار می‌شود و افرادی‌ که در مرحله سوم این آزمون‌ها موفق به قبولی و کسب حد نصاب نمره شوند به‌ عنوان حافظ ممتاز، مدرک درجه دو حفظ معادل کارشناسی‌ ارشد و افرادی‌ که در مرحله چهارم نیز موفق باشند، مدرک درجه یک حفظ معادل دکتری دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار