پیام استاندار مازندران به مناسبت روز خبرنگار:

در جنگ نرم قلم خبرنگاران بیانگر حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی است

استاندار مازندران با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران و جهادگران عرصه دانایی و آگاهی تبریک گفت و گفت: این قلم افسران و سربازان هوشمند و فداکار جنگ نرم است که می‌تواند در کارزار و نبرد رسانه‌ای دشمن بیانگر حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی و مردم فداکار ایران اسلامی باشد.
کد خبر: ۳۰۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ - 08August 2018
در جنگ نرم دشمن قلم خبرنگاران بیانگر حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از ساری، «محمد اسلامی» استاندار مازندران با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران و جهادگران عرصه دانایی و آگاهی تبریک گفت.
 
متن پیام به شرح ذیل است:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

هفدهم مرداد که با شهادت «محمود صارمی»، خبرنگار متعهد و بصیر خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی طالبان به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است فرصت مغتنم و ارزشمندی برای تجلیل و تکریم اصحاب رسانه و پرچمداران حق گویی و حق جویی و سفیران امید و آگاهی است.

حقیقتا امروز که استکبار جهانی با پروپاگاندای رسانه ای به جنگ فرهنگی و اقتصادی با ما آمده است این قلم افسران و سربازان هوشمند و فداکار جنگ نرم است که می تواند در این کارزار و نبرد رسانه ای بیانگر حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی و مردم فداکار ایران اسلامی باشد.

رسالت خطیر خبرنگاران به عنوان چشم بینا و زبان گویای مردم، پرتو افشان مسیر توسعه و تعالی جامعه است و استان مازندران به عنوان دیار علویان برای رسیدن به رشد و توسعه پایدار به قلم خبرنگاران پویا و سرزنده و خداترس و آگاه نیازمند است.

امیدوارم خبرنگاران عزیز و پرتلاش و خستگی ناپذیر با نگاه نقاد و موشکافانه و با جوهر صداقت و عدالت با اطلاع رسانی صادقانه و شفاف در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی زمینه تقویت اعتماد و امید را در جامعه فراهم نموده و پرچمدار تعهد و وظیفه شناسی باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام عرصه رسانه و خبر به ویژه شهید «محمود صارمی»، روز خبرنگار را به همه مجاهدان و تلاشگران دلسوز و فرهنگ ساز دیار علویان مازندران سرافراز تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه خداوند بزرگ که به قلم و آنچه که می نویسد قسم یاد می کند سلامتی، تندرستی و موفقیت روزافزون همه دست اندرکاران این حرفه حساس و تاثیر گذار را آرزومندم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار